Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › 13-17 meter på onsdag! VÄSTLIGT!
-
SO vridande till SV…. Ni vet vad som gäller! Dy, gyttja och tång forever!
-
JohanW;548574 wrote:skit att man e skaddad då..
Hur går det med axeln… börjat träna eller?
-
nundy;548620 wrote:Hur går det med axeln… börjat träna eller?
Nu är det revbenet… och axeln…
Faaan JW du får sluta skada dig!
-
nundy;548620 wrote:Hur går det med axeln… börjat träna eller?
hehe ja den börjar bli bättre men nu e de revbenet… med axeln hade jga lätt kört:)
-
Sheit att ja har tre tentor nästa veckan och fullt upp med flytt, jobb, student mm denna veckan. Imon ser ju riktigt riktigt nice ut!
-
Klubben;548618 wrote:Har varit ute i 22 med min crossbow 9:a men då va de tungt 😀
Antingen väger du 130 kg eller så har du en trasig vindmätare
-
JohanW;548622 wrote:hehe ja den börjar bli bättre men nu e de revbenet… med axeln hade jga lätt kört:)
Revbenet.. wtf. Drick mer mjölk! 🙂
-
om nån från varberg ska ner till olofsbo idag så vore det schysst om ni tog med min leash hem. den sitter runt en flagstång på södra delen av stranden..
-
Du får ju titta på DMI så här nära! Blir en morgonsession imorgon innan jobbet. Vilka är på?
-
Är det nån som är ute som kan säga om det är nån vind? Tror ni det kommer när det skall skifta till SV eller?
-
hade en grym session på 3 timmar här ute med min 9:a så det borde blåst vid er oxå idag eller blev ni blåsta på detta;)
-
skate_1_boy
Gäst26 maj, 2009 vid 16:42http://www.aftonbladet.se/vader/article5230958.ab
SMHI går ut med en klass ett varning för mycket hårda vindbyar i västra och inre Götaland under natten och morgondagen. I morgon kan det blåsa 21-23 m/s i vindbyarna
najs 😀
-
Andy*
Gäst26 maj, 2009 vid 16:50Pung, får inte ledigt från jobbet! Alla som åker ut, njut….
-
Enligt DMI ska det minska efter två i morgon. Har ju blivit en stadstös utan bil, så om någon vänlig själ har en plats över från Göteborg hänger jag gärna med (och delar självklart på bensinen).
Men har inget mindre än 9:a, så det är ju om det håller sig mellan 8-11 där…
0730-227944
Logga in för att svara.