Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › 15 dagar Maui
Taggad: freestyle, våg, våg freestyle
-
15 dagar Maui
macedu svarade 14 år, 4 månader sedan 18 Medlemmar · 27 Svar
-
Riktigt härlig läsning!
Du får hälsa Jeremy så gott från Per från Jeri:)
Riktigt trevlig kille.
Kör hårt!!
-
Jeremy hälsar och hoppas att allt är bra med dig. Fast mest av allt vill han säga att han satte två frammåt igår. Idag skålar vi i champange.
/sinker -
Grymt läs- och sevärd surfresedagbok med mycket behaglig prestigelös inställning.
TACK!
/Måns -
Sinker;607682 wrote:Jeremy hälsar och hoppas att allt är bra med dig. Fast mest av allt vill han säga att han satte två frammåt igår. Idag skålar vi i champange.
/sinkerSjälv då?
-
Instämmer med flera tidigare kommentarer – riktigt läsvärt och inspirerande. Man blir riktigt sugen på att göra något liknande själv. Ser fram emot nästa dagboksinlägg.
-
adde;607744 wrote:Själv då?
Jag? Menar du mig?.. ohhhh du vet min fot… för lite vind… fel bräda…
/sinker -
Host, host du hamnat på den bästa vindsurfbloggen??!!
http://1.bp.blogspot.com/_czUfPbJKZic/S9SHVf4NxnI/AAAAAAAAG-I/EhDR1B_g3zY/s1600/DSC03656+cropped.jpg
-
Ja, jag såg det. Vilken debut! 🙂
Nu får ni kolla ny film på 15dagarMaui.blogspot.com dag 11, hur jag delade våg med Goya.
/sinker
-
Gratulerar till en grym blogg. Den inspirerar verkligen till vår kommande (?) Maui resa vinter/våren 2012! Nu kommer jag verkligen se till att resan blir av!
-
Väntade tills storyn var klar, sen läsning 😀
Kalasbra!
Så kul att du delat med dig och orkat skriva och lägga in. Men kul för familjen hemma att följa med oxå.
Bra familjevård!Det är som jag sagt tidigare om sporten, för var kan man umgås och ta del av aktiva superstjärnor inom sporten på detta sätt, inte fan har jag fått lira med Zetterberg, Crosby, Ovetjkin mfl…bara avdankade på oldboys nivå 😀
/mac:laugh:
Logga in för att svara.