Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › 18e September
-
18e September
Publicerad av s66 på 20 september, 2010 vid 20:40Efter knäckt revben i tävlingen i Klittmöller fick jag allt sitta på stranden när jag kom hem till Swe o mysa. Knåpade lite snabbt ihop ett shot, har aldrig gjort innan direkt så jag bara la klippen lite huller om buller.
[ame=”http://www.vimeo.com/15133530″]18e September on Vimeo[/ame]
Mvh Andreas
bosso svarade 14 år, 1 månad sedan 12 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Gött å se lite film Andreas!
Hoppas revbenet läker sig snart!/Rasmus
-
I love it – kul att segla med så många kompetenta gubbar – krya på dig Andreas å tack för filmen!
-
punta gusta?
liknar ett annat ställe där jag seglade tidigare samma dag.
cool film!
-
-poppo och Plantan,Kul att ni åkte den långa vägen för att segla med oss och de blev ju grymt.
På söndagen var jag hemma och återhämtade mig efter 5 dagar med 3 dagar 3.6 och 2 dagar 4.0.
Hörde att ni hade rippat då med, kul att ni kom och ni är välkomna när det blåser igen.//Henke
-
Alltid gott med Nordisk wave ! Jag vill helst inte säga hur långt tid det tog med mina j-vla revben senaste jag spräckte dom…..men så är jag ju en gammal räv så det läker nog fortare på Er Youngsters….hehe!
-
OLANDERSSON;632272 wrote:-poppo och Plantan,Kul att ni åkte den långa vägen för att segla med oss och de blev ju grymt.
På söndagen var jag hemma och återhämtade mig efter 5 dagar med 3 dagar 3.6 och 2 dagar 4.0.
Hörde att ni hade rippat då med, kul att ni kom och ni är välkomna när det blåser igen.//Henke
Gott tugg!
Kladdkaka och kaffe i hagen med kossorna är aldrig långt borta.
-
Härligt! En grym dag med fantastisk segling, log hela resan hem!
-
Skön film, speglar stoket jag upplevde på vattnet. Kändes som alla visste exakt vad de gjorde på vattnet och varför. 🙂
-
Ja de va gott det! Både filmen, seglingen och stämningen på vattnet. Tack och bock.
Logga in för att svara.