Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › 1986
-
1986
Publicerad av doffe på 1 oktober, 2012 vid 08:12[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=Yr8mq7uprcE”]SurfSportCup1986 – YouTube[/ame]
😀
Såg ett original Banzai skymta förbi (Topsails):grin::grin:getwet svarade 12 år, 1 månad sedan 18 Medlemmar · 28 Svar -
28 Svar
-
Arto Kantojärvi, det var inte igår…. Köpte min första bräda av honom (Easyboarden på min profilbild).
Sist jag träffade honom, på mitten av 2000-talet hade han inte surfat på flera år. -
Det roliga är ju att Anders fortfarande håller på, och i yttersta eliten (i speed). 31 knop var det nordiska rekordet på denna tid i just speed. Imponerande med den utrustning dom hade då!
-
Göran Göransson, är inte det samma Göran som bor på Gotland numera? Han surfar fortfarande. 🙂
-
Hahaa..de enda som va coolare på den tiden va ju bilarna/bussarna.
Fy fan, till o med brudarna va ju fula! -
surfslusken;700124 wrote:Fy fan, till o med brudarna va ju fula!
När vi ändå är inne på ämnet…
Kan du inte byta ut den där gräsliga tjejen du har på din profilbild nån gång?
-
rabbit;700132 wrote:När vi ändå är inne på ämnet…
Näe, o de VET du!
-
Skön film, brings back memories, hade glömt hur rosa och pastellfärgat det var på den tiden…
-
Underbar film, jag var där och deltog, men filmen är från 1985.
-
gaaahh, saaampooreklamen på slutet, tror jag avlider. Weltklasse, reklam VAR bättre förr!
Skön post för övrigt också 🙂 -
ok 85 eller 86 kommer inte ihåg men kul var det, var där ochså en härlig tid var det i allafall !! kul och se filmen igen!
-
rabbit;700132 wrote:När vi ändå är inne på ämnet…
Hehehe, sorry slusk men de va fan kul.
-
fredrik plantin;700198 wrote:Hehehe, sorry slusk men de va fan kul.
Du va nog den sista ja trodde skulle uppskatta de där tafatta försöket till humor, eftersom du fortfarande ser ut som “den där gräsliga tjejen” på min profilbild.
Logga in för att svara.