Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › 1:a januarisurf stockholm?
-
1:a januarisurf stockholm?
Publicerad av perrapops på 31 december, 2007 vid 11:23Hej, prognosen för imorgon ser ju hyffsat bra ut, någon som tänkt segla?
Vart är bra att segla på Ost?
Funderar på Kappelskär, men känns ganska långt att åka.Gott Nytt år!!
argulander svarade 16 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
@Perrapops 436130 wrote:
Hej, prognosen för imorgon ser ju hyffsat bra ut, någon som tänkt segla?
Vart är bra att segla på Ost?
Funderar på Kappelskär, men känns ganska långt att åka.Gott Nytt år!!
Tjena, jag är tyvärr borta annars kanske jag skulle ha hängt med. Du har väl kollat denna spotguide: http://spotguide.kicks-ass.net/x/default.asp?Area=1&WindDir=Ost&ps=1 Jag är ledig i veckan och det ser ut att bli bra med vind men djävligt kallt 😡
Gott nytt år !
//Björn -
Ost fungerar bra vid Skanssundet vilket ju inte är så långt att åka, som också är ett hyggligt “safe” spot för den vinden. Kan tänka mig att slå rekordet för vindsurf tidigt på året i morgon, om det håller sig på plussidan och om det blir någon vind, Windgurus prognos är ju inte så jätteimponerande.
Gott nytt år önskar Klas
-
Kappelskär Perra! You know it… typical Hookipa-style at easteries, perfect sideshore 3,5 conditions! 😉
-
SMHI har skrivit ner prognosen, på Theyr ser det dåligt ut, Windguru inte heller bra fn ser det nog dystert ut för 1:a januarisurf. Kollar läget i morgon men det blir nog sovmorgon, ingen is , inget vindsurfväder.
Gott nytt år önskar Klas
Logga in för att svara.