Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › 2 qualitäts-kites bitte
-
2 qualitäts-kites bitte
Publicerad av mackan på 19 mars, 2008 vid 16:02Undrar om det är någon som har ett par finfina kompletta kites till salu! Brädor har jag redan ett-par-fem-stycken..
Jag har inga kites för tillfället och söker 8 + 12, 9 + 13 eller liknande av något kvalitetsmärke som LF, Naish, EH, slingshot, north, ozone, cabrinha etc. Inget no-name-shit tack. Hybrid/SLR skulle va fint men C eller bow kan funka oxå.
Kan tänka mig betala 5-8000kr för båda drakarna tillsammans och söker främst kites från 2007. Finns dem i Skåne är det perfekt, jag bor i Malmö.
Auf wiedersehen!
Mackan0738 47 64 45
info (at) markusolsson.commajoon svarade 16 år, 11 månader sedan 14 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
shena vi har två North Toro 12 och 16 C som är till salu komplett med bom och linor! dom går för 5000 de e superbra kites!
-
Tjena Mackan
Jag har precis vad du söker en 12:a EH freestyle och en sjua wave i mint cond. 12:an kan du få ganska billigt sjuan därimot kommer tyvärr spräcka din budget.
Då ingår leverans till dörren och ett riktigt fylleslag i Ystad klass. -
@Robbe_J 452795 wrote:
Tjena Mackan
Jag har precis vad du söker en 12:a EH freestyle och en sjua wave i mint cond. 12:an kan du få ganska billigt sjuan därimot kommer tyvärr spräcka din budget.
Då ingår leverans till dörren och ett riktigt fylleslag i Ystad klass.hade tänkt mig lite nyare prylar Robban. Men kom gärna ner till skåne ändå så ska jag o kase nog se till att det blir fylleslag
-
Har helt nya ouppackade Best Waroo 2007: or. 7, 11, 13 med en ny ouppackad bom. Priset för alla tre ligger lite över din budget dock.
-
@SkånePaul 452880 wrote:
haha märks att du är fotograf… :9
nån har råkat sätta dem knapparna brevid varann..
-
Flexifiol STRIKE2 11m2 då ingår flabb o kaga, karatefylla och lapdance med happy-ending
-
@kasimir 452896 wrote:
Flexifiol STRIKE2 11m2 då ingår flabb o kaga, karatefylla och lapdance med happy-ending
Kase, du har försökt sälja den kiten till mig i snart 2 år nu. Lovar att ringa den dagen jag vill köpa den av dig. Karatefylla låter i o f s trevligt även om jag inte e mkt för kampsport
-
mackan. ja har en wave 11a till dig. du klarar dig fint med bara 1 hehe. håller den likalänge som en rippehr 9a.
-
Fin kite den där 11an. Vill ha… Men man kan ju inte köpa allt
-
11kvm Ozone Instinct från -06 i fint skick
4000:- (priset kan diskuteras…)/Fredrik
-
Jag har en
rival 12kvm
tribal2 8kvm
med en bom och du får dom för 8000kr
båda drakarna är 2007
Logga in för att svara.