Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › 2 tower kabel i gbg
-
2 tower kabel i gbg
Publicerad av nicolai på 27 september, 2010 vid 09:46Nu har vi äntligen fått upp kabel systemet i Göteborg.
mer info här:
http://www.facebook.com/search/?q=&init=quick&sid=0.6246545625196821#!/group.php?gid=128963200487150&ref=tssourra svarade 14 år, 1 månad sedan 13 Medlemmar · 29 Svar -
29 Svar
-
JA! Fyfan va sweet ass shit!
Wejknilz svamla lite om att ni skulle åka iväg med den rackarn mycket, stämmer detta eller va han bara taskig?
-
Ingen aning va han pratar om.
Vi kör i morgon eftermiddag. så hör av er om ni vill åka.
-
Nicolai;633231 wrote:Ingen aning va han pratar om.
Vi kör i morgon eftermiddag. så hör av er om ni vill åka.
Gött det, Nils är sån snackesurfare.
-
Dang, jag är nere i Danmark på jobb, annars hade jag lätt kommit och kört lite. Kommer hem på torsdag så kanske lite veckoslutskabel? 🙂
-
Neven;633250 wrote:Dang, jag är nere i Danmark på jobb, annars hade jag lätt kommit och kört lite. Kommer hem på torsdag så kanske lite veckoslutskabel? 🙂
Fan är du i Danmark så behöver väl du ingen kabel? Är ju bara plattvatten och vind här ju 😉
-
Nicolai;633179 wrote:Nu har vi äntligen fått upp kabel systemet i Göteborg.
mer info här:
http://www.facebook.com/search/?q=&init=quick&sid=0.6246545625196821#!/group.php?gid=128963200487150&ref=tsSkönt att se gubbs:-)!
När lyckades ni ta do där fotona? Båda dagarna jag hjälpte till var det ju regn och luftfuktighet 100%, vilket i o f s var skönt när man svettades, he he…
Hörs -
Du o dina nycklar samt vissa verktyg lå ju i vattnet.
Nicco har free åkning nu. -
Låter och ser ut som the shiznit! Får la flötta tebaks te götet nu då.
-
Lite bilder från gårdagen. Det var inte varmt men det var trevligt ändå. Nils var sheriff i vanlig ordning.
-
Förresten, kommer monsterbygget som guppade i Malmö att få bada nåt i Lagunen?
-
sourra;633430 wrote:Förresten, kommer monsterbygget som guppade i Malmö att få bada nåt i Lagunen?
Har för mig att den står i CCP…
Logga in för att svara.