Senaste nytt Forums Övriga Off Topic 20 kilo…??

• niklas82

Medlem
    6 januari, 2004 vid 15:51

vilket bolag åkte ni med ??
    Och vad betalade ni per kilo över?

• zoolander

Medlem
    6 januari, 2004 vid 16:12

tog ni med er varsin balklänning + smink? 50 kg..?

ett par shorts en t-shirt och ett par badshorts.. sen tillkommer utrustningen på sisådär 9,3 kg eller?

• patrikol

Medlem
    6 januari, 2004 vid 18:32

Har du koll på vad utrustningen väger ungefär? Skall till Thailand vad kan tre st kites och en bräda väga?

• dmp

Medlem
    6 januari, 2004 vid 22:29

2 kite´s 1 bräda + lite kläder ca 20 kilo.. jag o min flickvän hade ca 20kilos övervikt tilsammans o fick igenom det utan problem… sen vägde iofs mitt handbaggage ca 10kilo… (hela dator kittet..) får man bara ner det i en liten oskylldig eastpack väska så väger dom det inte..

• patrikol

Medlem
    6 januari, 2004 vid 23:21

Tack

• hengo

Medlem
    7 januari, 2004 vid 02:19

Svar till:

Det har just slått mig att det e helt omöjligt att packa sin kite utrustning o dom nödvändigaste kläderna under 20 kilo… hur petiga brukar dom va… kan man få igenom 3-4 kilos övervikt måntro??

[/ QUOTE ]
    ooosshh! har du också med dig dator!!? hoppas larssa också tar med sig, då kan vi köra CS 2on2 blush.gif

• dmp

Medlem
    7 januari, 2004 vid 12:21

lett.. =) kelly slaters tournament =)

• kicki

Medlem
    7 januari, 2004 vid 13:27

Badshorts, brillor, en t-shirt… det trodde jag med sist jag åkte. Big mistake! Cabarete är mer fest och socialt än kitande nästan. Jag är tje, jag vet och jag har smink och sånt tjafs och “måste” ha mer kläder. Men jag kan säga at det var fullt med diviga killar där med.

• hengo

Medlem
    7 januari, 2004 vid 13:41

Badshorts, brillor, en t-shirt… det trodde jag med sist jag åkte. Big mistake! Cabarete är mer fest och socialt än kitande nästan. Jag är tje, jag vet och jag har smink och sånt tjafs och “måste” ha mer kläder.

Svar till:

Men jag kan säga at det var fullt med diviga killar där med.

[/ QUOTE ]

ÅÅÅÅÅ NÄÄÄÄÄEEE?! jag trodde jag skulle lyckas fly undan dessa helstylade fikabögar!!!! uuscch!

• eddie

Medlem
    7 januari, 2004 vid 17:09

Svar till:

flyget löste sig rätt bra… vi lyckades smussla igenom ca 50 kilos övervikt… fick betala för fem… =) allt hänger på vem som sitter i disken o hur många som ska me på planet..

[/ QUOTE ]

Japp…. å ge fan i att checka in hos de unga snygga tjejerna… de är absolut bitchigast och minst villiga att kringå “Reglerna”

• zoolander

Medlem
    7 januari, 2004 vid 18:18

och vad e det för fel att festa i badbrallor? eller du föredrar kanske pressveck och slick!

• kicki

Medlem
    8 januari, 2004 vid 14:37

Det där var djupt sårande. PERSONANGREPPP PERSONANGREPPP!!! Kombinera alla oschysta kommentarer från alla anonyma som kommer man inte upp till denna nivån.
    Jag flyttade från Lund för att slippa backslicks!!! Sliskiga och lika stort självförtroende som ett russin.
    För mig räcker det med en ren och rolig kille!
    Zoolander alltså verkligen, skölj händerna med tvål innan du skriver något sånt till mig igen!
    ;o)

• zoolander

Medlem
    8 januari, 2004 vid 14:43

pressveck, slick, blazer, kostym, shotkannor och helrör, malmö nation, oslagbar..

mmm… blir du sugen? i know u like it!!!

cool.gif

• kicki

Medlem
    8 januari, 2004 vid 15:00

Det enda jag blir sugen på är att kräkas. Men ärlig måste jag vara. Jag ska faktiskt till oslagbar på lördag. jag jobbade faktiskt på Basilika innan så nu ska jag komma med en grym ursäkt… jag ska dit för att träffa kompisar. Jag ska alltså inte dit för det är oslagbar. Säg till om du fattar skillnade (det gör inte jag).
    I alla fall, det finns inte mycket att hänga i julgranen vad gäller uteliv i Lund så man får nöja sig med det som finns.
    Men, du vi ses som vanligt i VIP. Samma drinkbord som vanligt!
    Kram,
    K

• zoolander

Medlem
    8 januari, 2004 vid 16:59

självklart.. det bästa är ju att dom inte serverar fatöl till alla snikna looseres i vip-rummet!

we ses!

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic 20 kilo…??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.