Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › 20 kilo…??
-
vilket bolag åkte ni med ??
Och vad betalade ni per kilo över? -
tog ni med er varsin balklänning + smink? 50 kg..?
ett par shorts en t-shirt och ett par badshorts.. sen tillkommer utrustningen på sisådär 9,3 kg eller?
-
Har du koll på vad utrustningen väger ungefär? Skall till Thailand vad kan tre st kites och en bräda väga?
-
2 kite´s 1 bräda + lite kläder ca 20 kilo.. jag o min flickvän hade ca 20kilos övervikt tilsammans o fick igenom det utan problem… sen vägde iofs mitt handbaggage ca 10kilo… (hela dator kittet..) får man bara ner det i en liten oskylldig eastpack väska så väger dom det inte..
-
Svar till:
Det har just slått mig att det e helt omöjligt att packa sin kite utrustning o dom nödvändigaste kläderna under 20 kilo… hur petiga brukar dom va… kan man få igenom 3-4 kilos övervikt måntro??
[/ QUOTE ]
ooosshh! har du också med dig dator!!? hoppas larssa också tar med sig, då kan vi köra CS 2on2 -
Badshorts, brillor, en t-shirt… det trodde jag med sist jag åkte. Big mistake! Cabarete är mer fest och socialt än kitande nästan. Jag är tje, jag vet och jag har smink och sånt tjafs och “måste” ha mer kläder. Men jag kan säga at det var fullt med diviga killar där med.
-
Badshorts, brillor, en t-shirt… det trodde jag med sist jag åkte. Big mistake! Cabarete är mer fest och socialt än kitande nästan. Jag är tje, jag vet och jag har smink och sånt tjafs och “måste” ha mer kläder.
Svar till:
Men jag kan säga at det var fullt med diviga killar där med.
[/ QUOTE ]
ÅÅÅÅÅ NÄÄÄÄÄEEE?! jag trodde jag skulle lyckas fly undan dessa helstylade fikabögar!!!! uuscch!
-
Svar till:
flyget löste sig rätt bra… vi lyckades smussla igenom ca 50 kilos övervikt… fick betala för fem… =) allt hänger på vem som sitter i disken o hur många som ska me på planet..
[/ QUOTE ]
Japp…. å ge fan i att checka in hos de unga snygga tjejerna… de är absolut bitchigast och minst villiga att kringå “Reglerna”
-
och vad e det för fel att festa i badbrallor? eller du föredrar kanske pressveck och slick!
-
Det där var djupt sårande. PERSONANGREPPP PERSONANGREPPP!!! Kombinera alla oschysta kommentarer från alla anonyma som kommer man inte upp till denna nivån.
Jag flyttade från Lund för att slippa backslicks!!! Sliskiga och lika stort självförtroende som ett russin.
För mig räcker det med en ren och rolig kille!
Zoolander alltså verkligen, skölj händerna med tvål innan du skriver något sånt till mig igen!
;o) -
pressveck, slick, blazer, kostym, shotkannor och helrör, malmö nation, oslagbar..
mmm… blir du sugen? i know u like it!!!
-
Det enda jag blir sugen på är att kräkas. Men ärlig måste jag vara. Jag ska faktiskt till oslagbar på lördag. jag jobbade faktiskt på Basilika innan så nu ska jag komma med en grym ursäkt… jag ska dit för att träffa kompisar. Jag ska alltså inte dit för det är oslagbar. Säg till om du fattar skillnade (det gör inte jag).
I alla fall, det finns inte mycket att hänga i julgranen vad gäller uteliv i Lund så man får nöja sig med det som finns.
Men, du vi ses som vanligt i VIP. Samma drinkbord som vanligt!
Kram,
K -
självklart.. det bästa är ju att dom inte serverar fatöl till alla snikna looseres i vip-rummet!
we ses!
Logga in för att svara.