Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › 20 kilo…??
-
oooh basilika… där har jag varit bra på pickalurven…
trevligt ställe.. väldigt trevliga kvinnor att sammspråka med.. -
fan …. 25 kilo bara utrustning… kan inte ha med mej mer än vad jag har på mej
-
Jag har precis pakat 1 vindsurfingbräda, 2 segel, 2 master och en bom. det blir ca 22 kg. Jag kommer packa kläder i handbagage, max 7 kg!
-
Frågan e hur fan man ska få med sig 20 flaskor rom på tebakavägen utan att behöva betala extra… hmm hmm jaja har juh tre månader på mig att klura ut ett sätt.. =P
-
Svar till:
Jag har precis pakat 1 vindsurfingbräda, 2 segel, 2 master och en bom. det blir ca 22 kg. Jag kommer packa kläder i handbagage, max 7 kg!
[/ QUOTE ]
hur fan lyckades du med det ???
jag kan fan inte göra så grejorna väger mindre ??har två brädor tre kites en tun våtdräkt ett par skor två bommar och en kitebag?? kan fan inte väga mer än en w-surfutrustning..
jag har samma problem på vägen hem får fan sälja av lite grejor så jag kan fylla väskan me sprit o nån liten tjej eller nått
-
Men om du tar med en tjej på hemvägen får väl hon också ha några kilon?
-
Nej och dom tjejer man vill ha med sig hem väger inte så mycket ju!
-
hehe
nej jag tänker fan inte betala nån billett för na..
ska fan smuggla in bruttan.. haha
bytar henne mot en bräda till farsan hennes.. -
Jag hoppas du menar tjejer med ätstörningar och inte små flickor!!!
Förresten, kan någon förklara förtjusningen men små magra tjejer. Är det just att de är små och magra som är estetiskt snyggt eller faktumet att de inte direkt utger ett hot mot manligheten.
Ta det inte som någon kritik. Jag vill bara fatta och få en liten diskussion om det.
Och nej, jag är inte sjukt kåt på Brad Pitt eller någon liknande!
Shit! Nu är jag rädd på svaren jag kommer få! Nåväl, maktub, nu står det skrivet.
Puss på er, -
Nej tjejer med ätstörningsar har jag erfarenhet av så dom är inte intressanta. Men smaken är ju som bekant som baken delad! Tur att det finns alla sorter, har inte nämt
småflickor någonstans däremot gillar jag smala tjejer och det får man väl eller? Nu har jag ju redan fixat en smal tjej så jag behöver inte leta längre. He He Eller var det hon som fixade mig? hm hm -
Kul att höra att du träffat rätt. Jag bara undrade lite vad det är som är attraktivt just med smala tjejer. Alltså, som vissa tjejer gillar muskulösa killar men det är i regel för att de ger ett starkt intryck och en beskyddande roll. Ja, ni vet, den typiska manliga rollen.
Det jag undrar är vad som just gör en smal tjej attraktiv. Smala tjejer ger ju inte direkt intrycket av att vara hyper fertila. Rent reproduktivt är lite rundare (kanske fel ord) kvinnor bättre för att bära barn.
Det här är så långt från kite som man kan komma men som tur är skriver jag på offtopic.
tihihi,
Logga in för att svara.