• 2003 tester

Publicerad av nilsson på 28 april, 2003 vid 20:03

Tidningen Kitesurf int. har gjort sin 2003 mega test, och där även inkluderat ”vanliga åkare”, se readerds verdict,
    min enda kommentar är att testen gjorde mig stolt att representera F-one och GloberidersKite, men läs och bedöm själv, i början av nästa månad är ni välkomna att komma och testa globerider draken i Helsingborg, ingen speciell dag men de finns tillgängliga//Mvh Bengt 070-941 47 91

anonym-anvandare svarade 22 år sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    29 april, 2003 vid 12:50

Var kan man köpa denna tidning och har globerider någen hemsida,vad kommer kitarna att kosta SURFS UP/sURFQVIST

• benny

Medlem
    29 april, 2003 vid 20:42

Tjenare sURFQUIST,

Jag tycker själv att denna tidning e’ bättre än den engelska Kite surf som man hittar på pressbyrån, men den e’ lite svårare att få tag i .
    Alternativen e’ att prenumerera eller så hittade jag den för första gången på ”Press stop” i Lund.
    Om Globeriders har en hem sida? jajamensan, Globeriders är deras egen sida men du hittar nästan all info plus priser på vår egen sida (priser och manualer finns som pdf filer för ner laddning) SKID.NU .

MvH Benny

Benny@skid.nu
    Tel: 0708-545792

• anonym-anvandare

Medlem
    30 april, 2003 vid 15:10

tack Benny verkar vara bra gejer nŠr man lŠser testen, ringer och vill se draken i nŠsta vecka, men det ser ut att bli affŠr//Surfqvist
    ps. var det i helsingborg ni finns

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA