Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › 2004 års hemvideo – Nomineringar
-
Riktigt schysst…feta hopp,bra vågridning…vindsurfing när den är som bäst,bästa filmen hittills tycker jag!.Musiken träffar rätt!
-
Nej, för att hålla den så kallade tid-tidekvivalensen och kompensera för att 2005års brädor dyker upp i juni 2004 så måste en och annan 2004-video som släpps i januari 2005 få räknas som en 2004-produktion.
Annars kommer vi få dras med en skevsymmetrisk tidsdilatation hela 2005, och det blir inte kul.
-
Ola, dricka rödvin och röka så tidigt på eftermiddagen är förbjudet, det vet du väl!
Ha en bra dag! 4-5 m vågor utlovade och >20m/s samt SF4.2 som minsta segel. Idag behövs nog mer än gräs för att slappna av. Det rister redan i huset här hemma… -
Svar till:
Har äntligen lagt upp filmen från Apelviken-040927 på hemsidan. Filmat och redigerat av MC, producerat av surfdagboken.se
Finns att ladda ner här:
Apelviken-040927Kuriosa: Wayward Family, som spelade på Haga Park under SM i freestyle i våras, står för musiken.
[/ QUOTE ]
Hahaha!!! Jag loopar ur bild!
/Staffan
-
Jag tycker min första film här på konfen är rätt bra!
ftp://ftp.steffo.nu/nya/040925/apelviken21sept_davo.mpg
Kolla gärna in om ni inte sett den, alltid kul med kommentarer
/David -
Även jag råkade komma med på några klipp, fast mitt i bild.
Jag tycker MCs film stårt sig väl. Bra klippt och bra action och bra musik. Den är kort, men naggande god och visar hur crossonsegling i hårdvind kan se ut.
Lite synd att det inte filmades i Åsa på morgonen samma dag. Där var det istället gubbhögt och sidvind. Jag minns att jag när vinden vred för mycket för Åsa lastede in 3.5:an uppriggad i bussen och drog ned till Apleviken med våtdräkt på. Det blev mao hyfsat effektiv segling den dagen. Ett rätt effektivt dygn överhuvudtaget eftersom jag drog från Örebro vid 22-tiden, sov i bussen i Åsa, seglade hela fm där, körde vidare i Apelviken till kanske 18, 19 och kom hem till Örebro igen runt 02.00.
-
Jag håller på “Augusti2004”, “Apelviken040927”, “Headcam2004” och “A Judgement Day”!
Svårt att välja mellan dem… Fetare surf i Augusti2004 och Apelviken040927 men sjystare känsla i dom två andra, bra musik som f-n!Men det är nog ändå Augusti2004 som e bäst, grym musik och Per Wallin e grym!!
Logga in för att svara.