Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 2005: The year of the stubby?

• lars_k

Medlem
    3 december, 2004 vid 13:55

AHD skrev själva i marknadsföringen att AW skulle “satisfy the most radical wave riders”… wink.gif
    Men jag tycker själv att brädan är snabb som fan och hoppar bra, men att man måste “pressa” den lite i vågridningen (down-the-line) jämfört med en ren vågis. Kanske lite åt wave/freestyle hållet dårå, dock har jag ju inte testat EVO:n (än..). Om den skiljer sej radikalt i vågridningen (vilket jag betvivlar) så känner jag mej överbevisad och kommer att ge mej.
    Haha vilken jobbig jävel jag är wink.gif

• ola_p

Medlem
    3 december, 2004 vid 16:34

Svar till:

Haha vilken jobbig jävel jag är wink.gif

[/ QUOTE ]
    Att du aldrig ger dig… =) wink.gif

• lars_k

Medlem
    3 december, 2004 vid 16:49

Äh. Det är ju kul att sitta och tjöta lite på jobbet… wink.gif

..hmm jag brukar sällan ge mej utan övertygande argument. Mitt personliga problem kanske…som retar upp folk ibland, hehe tongue.gif

• anders_hoffman

Medlem
    5 december, 2004 vid 13:13

Saxat från BOARDS
    “Talking About the rEVOlution…
    Our first big board test for 2005 investigates the new breed of pocket wave or stubby wave boards. What do they do, and why are they different? How do they compare to the classics? Are they in fact a new class at all? To answer these questions the BOARDS test team put a dozen of the latest designs through their paces in a variety of locations around the UK and abroad.”

Följande brädor kommer testas!

AHD Kauli Pro 81
    F2 Wave Guerilla 8”2″
    Fanatic New Wave 78
    JP Real World Wave 76
    K-Bay Custom
    Mistral Syncro 82
    Naish Wave 78
    RRD Wave Swallow 78
    Starboard Evo 74
    Tabou Pocket Wave 78
    Tiga Wave 78

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 2005: The year of the stubby?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.