Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › 2005: The year of the stubby?
-
AHD skrev själva i marknadsföringen att AW skulle “satisfy the most radical wave riders”…
Men jag tycker själv att brädan är snabb som fan och hoppar bra, men att man måste “pressa” den lite i vågridningen (down-the-line) jämfört med en ren vågis. Kanske lite åt wave/freestyle hållet dårå, dock har jag ju inte testat EVO:n (än..). Om den skiljer sej radikalt i vågridningen (vilket jag betvivlar) så känner jag mej överbevisad och kommer att ge mej.
Haha vilken jobbig jävel jag är -
Svar till:
Haha vilken jobbig jävel jag är
[/ QUOTE ]
Att du aldrig ger dig… =) -
Äh. Det är ju kul att sitta och tjöta lite på jobbet…
..hmm jag brukar sällan ge mej utan övertygande argument. Mitt personliga problem kanske…som retar upp folk ibland, hehe
-
Saxat från BOARDS
“Talking About the rEVOlution…
Our first big board test for 2005 investigates the new breed of pocket wave or stubby wave boards. What do they do, and why are they different? How do they compare to the classics? Are they in fact a new class at all? To answer these questions the BOARDS test team put a dozen of the latest designs through their paces in a variety of locations around the UK and abroad.”Följande brädor kommer testas!
AHD Kauli Pro 81
F2 Wave Guerilla 8”2″
Fanatic New Wave 78
JP Real World Wave 76
K-Bay Custom
Mistral Syncro 82
Naish Wave 78
RRD Wave Swallow 78
Starboard Evo 74
Tabou Pocket Wave 78
Tiga Wave 78
Logga in för att svara.