• surfslusken

Medlem
    2 mars, 2005 vid 10:42

Ahhhh…. vad vacker HOT SOn är!! Kunde inte tänka mej att den skulle gå att överträffa den BLÅ 05an men ack vad fel jag verkar få!

• herodude

Medlem
    2 mars, 2005 vid 13:42

fy fan det är samma sak varje jävla år tänker, nästa år kan de inte bli snyggare. men fy fan asso både voodoon, combatet(?) och so’n är helt sinnessjukt jävla rå snygga!!!!

• fjant

Medlem
    2 mars, 2005 vid 15:11

Hehe, då var ett North ICE beställt!!! Kan det finnas nått bättre segel för svenska förhållanden? tongue.gif wink.gif

/Fjant

• calle_b

Medlem
    2 mars, 2005 vid 17:30

hahaha!

Riktigt “cool” design…

Såg fett ut tycker jag. Måste kollas upp smile.gif

• nordgren

Medlem
    2 mars, 2005 vid 17:45

Är det bara jag som tyckte att kombaten såg lite rolig ut, det går nästan åt “titthåls”-hållet igen. wink.gif

SOn var grymt snygg, som vanligt. wink.gif

• manno

Medlem
    2 mars, 2005 vid 19:51

Verkar som det ska va ogenomskinligt till 2006! Eventuellt kommer simmer med ett segel delvis gjort av dacron. Vem vet, snart kanske det är helt omodernt att bygga segel av overheadpapper.

• danneman

Medlem
    2 mars, 2005 vid 19:55

Brukar inte klaga men!

Riktigt skit fula allihop. hot soo ser ut som nån varnings skylt för brandfara!
    Voodoo ser ut som mitt simmer från -01

Talanglöst!
    wink.gif wink.gif

• naish

Medlem
    2 mars, 2005 vid 20:39

Jag börjar fan bli orolig nu asså. Hur kommer seglena se ut år 2009?Jag tycker nog att man inte kan göra dom mer sjukare än nu. Tycker nog alla e fula speciellt vodoo.Tycker fan det e smaklöst!D ända jag tycker e coolt är Hot seglet. Sen har jag en en annan fråga.. Någon som vet om dom ändrar något med annat än bara färgerna?

• el_duderino

Medlem
    2 mars, 2005 vid 20:45

Instämmer, för förstår inte riktigt varför ni prisar designen?! Visst några av dom ser helt ok ut, men så jäkla sjyssta är dom fan inte! Vissa ser tom riktigt fattiga ut!

• stewen

Medlem
    2 mars, 2005 vid 22:34

Hot SO och NS ice var okej… dom andra var inga vidare… speciellt inte voodoo.
    men men… Man ska segla med dom o inte inte hänga dom på väggen

• voodoo

Medlem
    3 mars, 2005 vid 07:32

Voodoo’t på bilden är väl iallafall en -05:a ????

• the_novice

Medlem
    3 mars, 2005 vid 08:06

Ja, North ligger alltid lite efter…. wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    3 mars, 2005 vid 09:03

ärligt talat, är det bara jag som tycker att hot seglet är ovanligt likt naken jannes tanga kalsonger?? det är ju för tusan horibelt med den mastfickan. gayvarning i bukten!

• deebee

Medlem
    3 mars, 2005 vid 09:13

Nu ska du inte va sån mr anonym… SO regerar!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    3 mars, 2005 vid 09:37

nu har jag tittat på det en stund till… är inte flamesen ovanligt lika kärringars paljetter?

nottet ser fint ut med vitt, prydet ser också cleant ut.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.