Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › 2006 Cabrinha CrossBow ?
-
Hehehe. Vi får väl se vad som händer… Har lovat att inte släppa på nån info, sorry gajs.
-
Tyckte jag såg ett par shorts över våtdräkten sist jag såg dig
-
Svar till:
Jag har oxå v-surfat i dryga 20 år, och är INTE gubbe… (28 år, började när jag var 6 år). Visst, utveckling är bra och det är jag för. MEN, v-surf, surf, och framförallt kite handlar om attityd och style… det får inte se lamt ut för då försvinner ”the core”….
Fritt översatt citerar jag Jim Carry: ”Det är bara fula människor som hävdar att skönhet kommer inifrån…”
Dom som hållt på med kite under en tid och fortfarande är sopor och aldrig blir duktigare är dom som inte bryr sig om hur det ser ut när som kitar, dom som saknar attityd och style.Och snälla du, innan du börjar hugga tillbaka på detta inlägg, fundera på om du har tyskbyxor, solbrillor när du är på vattnet, gör endast onefoot, tabletop och har alla gadgets som går att få tag på, då är det dej jag har skrivit om!
[/ QUOTE ]
Vi lägger oss på knä och tillber…….
-
Tyskbrallor är juh skönt för att inte trasha våtdräkten, vilket jag gjort
10 centimeter/diameter håll i baken på den
Håller lite längre om man kör badbrallor utanpå.
-
ååå bohm du är vår frälsare….. du sätter så feta moves så jag vågar inte tänka på kite i flera år……
-
ååå så har du så fina shorts utanpå när jag får köra utan….
Logga in för att svara.