Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 2007 prototyper?

• militaren

Medlem
    15 september, 2005 vid 22:11

min favorit är helt klart den första. tecken på nytänkande grin.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    15 september, 2005 vid 22:21

Det har hänt en del… smirk.gif
    Y-bommen som man kalla den presenterade man 1984, jag har roat mig och läst in några gamla surfartiklar i mp3 – format… tongue.gif

Y-bommen + tinkler tailen

• matsb

Medlem
    15 september, 2005 vid 22:22

Japp nu missa man att logga in… grin.gif

• bertoni

Medlem
    16 september, 2005 vid 06:23

Y-bommen… Det är så man kan börja gråta av nostalgi… crazy.gifDet var då man tog sina första stapplande steg inom surfingen, det var nog tur att dom inte fortsatte på det spåret med den bommen. Undrar hur det hade sett ut idag med y-bommar? laugh.gif

• hifly

Medlem
    16 september, 2005 vid 06:28

grymt sköna speciellt den första laugh.gif

• oscar

Medlem
    16 september, 2005 vid 06:32

Inget nytt under solen? Aerotech 2006:

aerotechvmg2006_1.jpg

• imported_borje

Medlem
    16 september, 2005 vid 09:15

Fantastiska bilder smile.gif

De e för dåligt nytänkande nuförtiden…. eller har vi blivit klokare smile.gif

• dannew

Medlem
    16 september, 2005 vid 11:34

Inget som hittat sköna bilder på den klassiska ”drakriggen” till brädan? Där man enkelt kunde gippa seglet över huvudet och flyga längre än vad dagens kite gör? Vore faktiskt kul att testa en sådan rigg! Fast inte kul att tänka på hur krascherna skulle kunna bli…

• rasmus_w

Medlem
    16 september, 2005 vid 16:22

Wind weapon hette den, upphovsmannen var Tim McGruder. Jag hittade lite grann när jag googlade, den som har vassare google skills än jag kanske hittar mer.

• goretex

Medlem
    16 september, 2005 vid 16:34

Hade ett segel (och bräda, 360) liknande det i mitten av märket Klepper, inte samma bom men samma skärning laugh.gif 80’talet nångång…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 2007 prototyper?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.