Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › 2009 PKRA World Champions
-
2009 PKRA World Champions
Publicerad av kiters_se på 26 november, 2009 vid 07:43Congratulations to Kevin Langeree and Bruna Kajiya as the new 2009 PKRA World Champions.
Ingen bra dag på jobbet för Hadlow med desto bättre för Kevin och Bruna.
Flexifoil har fortfarande en mästare men nu är det inte Hadlow längre utan Bruna, girlpower.
stebe svarade 15 år, 3 månader sedan 14 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
sjukt att youri slog ut hadlow så att han slutade 4a 😀
-
kiters_se;590073 wrote:Congratulations to Kevin Langeree and Bruna Kajiya as the new 2009 PKRA World Champions.
Ingen bra dag på jobbet för Hadlow med desto bättre för Kevin och Bruna.
Flexifoil har fortfarande en mästare men nu är det inte Hadlow längre utan Bruna, girlpower.
Så jävla gött
-
Kul för grabben!
Det tog bara sex års slit innan det gav sig =)kiters_se;590073 wrote:Congratulations to Kevin Langeree and Bruna Kajiya as the new 2009 PKRA World Champions.Ingen bra dag på jobbet för Hadlow med desto bättre för Kevin och Bruna.
-
sourra;590105 wrote:Kul för grabben!
Det tog bara sex års slit innan det gav sig =)hahah, peace !
-
hade zoon haft ett eget land så hade jag flyttat dit direkt!
-
det va som f-n,å robban som alltid har sagt att det hängde på utrustningen
-
vad är grejen med zoon? jag tror inte jag har inte sett ett enda snyggt klipp med honom…
eller är jag bara trött, bitter och intolerant?
-
dadil;590219 wrote:vad är grejen med zoon? jag tror inte jag har inte sett ett enda snyggt klipp med honom…
eller är jag bara trött, bitter och intolerant?
klippen är inte snygga, men alla jag har träffat som har varit på samma ställe som youri någongång säger att han sätter alla dubbla med riktigt mycket power.
dessutom är han feet 🙂 -
Jag börjar också bli fet men det är sällan nån omnämner det som nåt positivt
-
hahahahaha kolla filmen day2 på Aaron. Han är så jävla bitter 😀
Logga in för att svara.