Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › 2009 sneak peak på nya Shark 550
-
2009 sneak peak på nya Shark 550
Publicerad av mes på 27 oktober, 2008 vid 10:34Förbättrad version med mer bett för ökad snabbhet och flexibilitet jämfört med 2008.
🙂carrera svarade 16 år sedan 9 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Shit!! Vilken uppgradering från årets modell, vart köper man dessa? Får man ha dem med sig ut om man har dem kopplade bakom brädan?
-
Tyvärr, jag är old school och håller mig till originalmodellen från förra året.
-
Jahapp, där satt den. Då blev det ingen vindsurfing utanför Sverige för mig. 😮
Gäller även originalmodellen…
Förresten, skulle en formula fastna på bredden? :santa:
-
Om det är en megalodon så kan den antagligen bita av en formula på längden eftersom man vet att den kunnat bita av revbenen på fullvuxna valar. Som tur är så är den antagligen inte årets modell och inte en -09:a heller utan troligen en -8000 eller så.
-
@stefanlindmark 512304 wrote:
Förresten, skulle en formula fastna på bredden? :santa:
Du får köra KONA i stället, kör in den på längden 😉 borde funka…
-
Carrera;512383 wrote:Du får sköra KONA i stället, kör in den på längden 😉 borde funka…
Nej nej, en kona är inte skör…
-
Helt otroligt! Det här forumet borde ha en egen Kona-version av Godwins lag.
Goodwin’s law:
As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one. -
@stefanlindmark 512411 wrote:
Helt otroligt! Det här forumet borde ha en egen Kona-version av Godwins lag.
Det har jag påpekat för längesen men det var tydligen ett dåligt förslag.
-
stefanlindmark;512411 wrote:Helt otroligt! Det här forumet borde ha en egen Kona-version av Godwins lag.
Slående. Nämn ordet KONA och diskussionen dör som en utlovad kuling till helgen…..
-
kvälj…urk…jag tänkte ratta in tråden på rätt håll och googlade på bilder “shark accident”…utan att tänka mig för…tappade helt lusten till allt resten av dagen…
OBS..gör inte det om du inte vill ha mardrömmar…Nu mår jag illa….URK…
Logga in för att svara.