Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › 2011-tråden
-
Jag tror det inte själv förrän jag har (produktions-) brädan i handen… och i så fall snarare fortsättning på en tradition med svensk inblandning i bräd- och segelutveckling både här och där sedan långt tillbaka.
Det är en tämligen osannolik historia med snart 20 år av teoretiserande och sedan en custom till Plantan som Scott McK gillade och därefter en tämligen extrem shape till Ola P som modifierades till en lite smalare variant till mig själv som är det som Boujmaa föll pladask för.
Men som sagt, jag tror det först själv när jag ser det.
-
Ola H.;606082 wrote:Jag tror det inte själv förrän jag har (produktions-) brädan i handen…
… som är det som Boujmaa föll pladask för.Men som sagt, jag tror det först själv när jag ser det.
Oj, bara att chansen finns är ju tokcoolt!
Hoppas det blir av!
/ Calle S
-
Ola H.;606082 wrote:Jag tror det inte själv förrän jag har (produktions-) brädan i handen… och i så fall snarare fortsättning på en tradition med svensk inblandning i bräd- och segelutveckling både här och där sedan långt tillbaka.
Det är en tämligen osannolik historia med snart 20 år av teoretiserande och sedan en custom till Plantan som Scott McK gillade och därefter en tämligen extrem shape till Ola P som modifierades till en lite smalare variant till mig själv som är det som Boujmaa föll pladask för.
Men som sagt, jag tror det först själv när jag ser det.
Ödmjuk, mattefreak, realist, och vertikal… låt mig presentera OOOOlaaaa Heeeeleeeniius!
-
Lite ny grafik….-80 talet är tillbaka fullt ut, Twisted sisters på seglet? och ni ser även Fanatics nya grafik…
-
Oscar;607889 wrote:Lite ny grafik….-80 talet är tillbaka fullt ut, Twisted sisters på seglet? och ni ser även Fanatics nya grafik…
Fanatic går från minimal till extrem på en säsong. Ny grafiker eller?..
-
För att inte tala om brädan som såg mer än lovligt kort och knubbig ut, men jag antar att det är perspektivet som gör det. Sebastian Wenzel är ju inte mannen som gör totala lappkast i shapen alltför ofta…
-
Det är deras quad och den är snarare sedvanligt fanaticlång, tror jag.
-
poppo;605646 wrote:tror ni NP får nån design-award för detta? inte av mig iaf.
http://biwakofreeride.tumblr.com/post/503307069
det vita fly som swift körde var däremot cleant, frågan är ifall det kommer i helvitt i produktion.Oj vad det luktar Boxer om det….
-
Tja, vill ni tjuvkika på julklapparna redan nu…
http://www.godsavethewind.it/news/materiali/374-pianeta-2011.html
-
tur att man har snygga grejer från slutet av 00-talet…
Logga in för att svara.