Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing 2012 Cabrina Switchblade vs 2012 Slingshot Rally?

• 2012 Cabrina Switchblade vs 2012 Slingshot Rally?

Publicerad av burre på 19 december, 2011 vid 09:04

Ok – jag sitter i ett krigsfångeläger och tvingas välja mellan att gå all-in på antingen SB eller Rally (bägge 2012) – först därefter släpps jag fri. 🙂 Vad göra? Tiden rinner ut for chrissakes…….

Stor skillnad på bomtryck SB/Rally 2012? Mindre på SB än tidigare?

Inte lyckats hitta färgalternativ på 2012 Rally för övrigt…..

burre svarade 13 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • djevulen

Medlem
    19 december, 2011 vid 11:09

Det finns bara ett sett å få reda på det,,,testa båda ,,,
    Jag får hem en 10Rally i dagarna som du gärna får testa,,,

• larssa

Medlem
    20 december, 2011 vid 10:04

Jag har inte testat Cabrina Switchblade 2012, men vad det gäller Rally så har jag bara gott att säga. Lågt bomtryck, snabb, stabil och pålitlig. Jag har 8 & 6 o kör Rally i vågor där jag tycker den e klockren, men som sagt smaken e som baken. Testa båda om du inte vet o bestäm sedan.

• burre

Medlem
    26 december, 2011 vid 20:42

Ok, tack för tipsen…..!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing 2012 Cabrina Switchblade vs 2012 Slingshot Rally?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.