Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › 2012
-
Som helt opratisk i dessa sammanhang så tycker jag Henricks segel var absolut snyggast och såg snabbast ut
-
tobhed;683500 wrote:Som helt opratisk i dessa sammanhang så tycker jag Henricks segel var absolut snyggast och såg snabbast ut
kan bara instämma !!!:grin:
-
Det värsta är att Daniels brukar vara snabbare men nu vet jag i alla fall varför. Han valde först när vi kom till Surfers;-)
-
Helt opartiskt kan jag bara konstatera att det är fel färg på alla :cool2: :cool2:
-
Nästa är kanske ni ska satsa på att köpa en bra våtdräkt istället, så slipper ni torr-rigga hemma i trädgården när det blåser 10-14 m/s och solen strålar med sitt vackraste leende!
-
Marcus;683462 wrote:Riggade idag …för första gången någonsin ett nytt Simmer …ska bli kul att köra
“svenskt” ……Är det bara jag som blev lite sugen på “ett godare kaffe” … ?!
-
LarsD;683525 wrote:Är det bara jag som blev lite sugen på “ett godare kaffe” … ?!
Är ju bättre än inget kaffe 😀 eller?
-
andersbq;683519 wrote:Nästa är kanske ni ska satsa på att köpa en bra våtdräkt istället, så slipper ni torr-rigga hemma i trädgården när det blåser 10-14 m/s och solen strålar med sitt vackraste leende!
vi kommer ska bara till värmen förs !!:grin:
-
Mattias J;683528 wrote:Är ju bättre än inget kaffe 😀 eller?
Spelar ju inte så stor roll om man inte har något till kaffet:grin:!
-
andersbq;683519 wrote:Nästa är kanske ni ska satsa på att köpa en bra våtdräkt istället, så slipper ni torr-rigga hemma i trädgården när det blåser 10-14 m/s och solen strålar med sitt vackraste leende!
Nja, det ver ingen vind i Skåne.
-
LarsD;683530 wrote:Spelar ju inte så stor roll om man inte har något till kaffet:grin:!
:grin::grin::santa:
-
Hade jag haft något att segla på i helgen, så hade jag inte bara torriggat…. :tongue:
-
-
Ska bli kul att se simmer bädorna
Sent from my ST17i using Tapatalk
-
LarsD;683530 wrote:Spelar ju inte så stor roll om man inte har något till kaffet:grin:!
Har du något kaffe då…. eller?????
Logga in för att svara.