Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › 2018:års prylar
Är inte ett fan av årsmodeller men det är ju ändå lite kul med nya prylar.
Någon som har bilder på nästa års modeller?
Den här bilden hittade jag på Antoine Martins Facebook:
snubblade över de här hemliga prototyperna häromdagen…. 😮
enlattat med genomfärgad monofilm och osynlig xply…verkar hett inför 2018…!!!!
tydligen ännu ett nytt segelfabrikat …så jag var tvungen att sudda lite i adressen 🙂
🙂 🙂 f-låt….
fast de här hade jag missat……
hade ju hört om att gick från Maui sails…..men det är antagligen gamla nyheter….
nå´n som vart på Maui och testat…??
S2maui har jag inte testat men tror de är extremt lika Mauisails 2015. De är ju just de 2 som designa och shapade Mauisails 2015 som startat eget och verkar bygga vidare på samma tänk. Jag var lite sugen på köpa in några då vi ju lärt känna dem från mauisailstiden men känns lite fula grafiskt. Sen gör anda märken det väldigt bra just nu så tyckte det fanns bättre alternativ.
Men alltså, de där seglena är ju sjukt snygga ändå…och namnen!! “SLIM SLICER” Yeah!!
@Raggarn 743341 wrote:
snubblade över de här hemliga prototyperna häromdagen…. 😮
enlattat med genomfärgad monofilm och osynlig xply…verkar hett inför 2018…!!!!
tydligen ännu ett nytt segelfabrikat …så jag var tvungen att sudda lite i adressen 🙂🙂 🙂 f-låt….
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › 2018:års prylar
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.