Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › 214 Wave Hybrid seglad
-
Ser kallt ut.
Langtar inte hem, men man vill ju kanna pa bradan.
Halsingar sommaren -
Ser ju ut att bli bra med vind på lördag också så det kanske kan bli riktigt mycket surf denna veckan.
Hörs!
-
Tänkte du sticka ut på lördag, Basse? Vore kul att hänga på, jag har ju en ny CompStyle att testa…
/jeppo
-
Det blir nog vågor i så fall. Jag hör av mig.
Kul med ny bräda!!!
-
Va och spanade in freewaven hos swell idag och jag blev “stoked”!! Har lagt en beställning på bräda och nya force segel, så nu blir man farlig när vårvindarna tittar fram!!!
Helt klart sjukt kort, men det verkar ju inte vara något hinder i vågorna! -
Hur är Wave Hybriden jämfört med RRD Wave Swallow??? Jag tycker RRD verkar vara ett bättre val, vet inte riktigt varför men det känns så. Någon som har erfarenhet av dem bägge och kan jämföra. Jag är själv lite nyfiken på just RRD Wave Swallow.
-
Bra val . Vilka storlekar på Force blev det?
Såhär glad blir man när man får sin hybrid…
/adde
-
Tjo, testa min igår, mycket rolígt med nya prylar.
Det blev en liten vända i Apel.
Kan meddela att det är en aning kallare i A-viken än i South Africa, jag vill till baka!!!!/Peder
-
Jag körde i Apel i torsdags med 5.0.
Nu när man vant sig vid brädan så är allt som vanligt med den skillnaden att vågridningen är grym!!!
Dessvärre gick knät åt helsicke så nu ligger prylarna i förrådet och kommer nog inte fram förrän i april… -
Aj aj aj.. det var tråkigt att höra. Hoppas det går fortare än så att få ihop det igen.
-
Ja det kanske läker fortare.
Chefen hemma tyckte att det var ganska bra för då slipper jag försvinna iväg så fort det dra i knutarna. Det skall ju komma en knodd i februari… -
Det blev 4.0-4.5-5.0
Har planerat att komplitera med AMP 5.5 och 6.5 och en vector 98, men först blir det till att snåla ihop lite mer deniros! Man är ju inte gjord av pengar direkt! -
Ska du verkligen ha AMP 5.5? Jag har beställt ett 7.0 och din fundering på 6.5 är nog bra men jag skulle ju kört ett Force även till 5.5 om du kör vågor, alt. Boxer om det är lite mer freestyle (Kauli kör ju i och för sig vågor med det).
Du verkar få en fin linje…
Logga in för att svara.