Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 214 Wave Hybrid seglad

• pederboy

Medlem
    3 januari, 2005 vid 13:33

Ser kallt ut.
    Langtar inte hem, men man vill ju kanna pa bradan.
    Halsingar sommaren wink.gif

• basse

Medlem
    3 januari, 2005 vid 14:11

Ser ju ut att bli bra med vind på lördag också så det kanske kan bli riktigt mycket surf denna veckan.

Hörs!

• jeppo_f

Medlem
    3 januari, 2005 vid 14:17

Tänkte du sticka ut på lördag, Basse? Vore kul att hänga på, jag har ju en ny CompStyle att testa…

/jeppo

• basse

Medlem
    3 januari, 2005 vid 14:32

Det blir nog vågor i så fall. Jag hör av mig.

Kul med ny bräda!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    3 januari, 2005 vid 15:11

Va och spanade in freewaven hos swell idag och jag blev “stoked”!! Har lagt en beställning på bräda och nya force segel, så nu blir man farlig när vårvindarna tittar fram!!!
    Helt klart sjukt kort, men det verkar ju inte vara något hinder i vågorna! grin.gif

• don_cavalli

Medlem
    3 januari, 2005 vid 15:12

glömde visst logga in..
    /Cavalli

• gurra1978

Medlem
    3 januari, 2005 vid 16:45

Hur är Wave Hybriden jämfört med RRD Wave Swallow??? Jag tycker RRD verkar vara ett bättre val, vet inte riktigt varför men det känns så. Någon som har erfarenhet av dem bägge och kan jämföra. Jag är själv lite nyfiken på just RRD Wave Swallow.

• adde

Medlem
    4 januari, 2005 vid 07:44

Bra val laugh.gif. Vilka storlekar på Force blev det?

Såhär glad blir man när man får sin hybrid…
    377Hybrid.jpg

/adde

• johan

Medlem
    6 januari, 2005 vid 23:27

Så där ja, nu är brädan beställd grin.gif

Johan

• pederboy

Medlem
    10 januari, 2005 vid 09:26

Tjo, testa min igår, mycket rolígt med nya prylar.
    Det blev en liten vända i Apel.
    Kan meddela att det är en aning kallare i A-viken än i South Africa, jag vill till baka!!!!

/Peder

• rip

Medlem
    10 januari, 2005 vid 09:50

Jag körde i Apel i torsdags med 5.0.
    Nu när man vant sig vid brädan så är allt som vanligt med den skillnaden att vågridningen är grym!!!
    Dessvärre gick knät åt helsicke så nu ligger prylarna i förrådet och kommer nog inte fram förrän i april…

• basse

Medlem
    10 januari, 2005 vid 10:35

Aj aj aj.. det var tråkigt att höra. Hoppas det går fortare än så att få ihop det igen.

• rip

Medlem
    10 januari, 2005 vid 12:32

Ja det kanske läker fortare.
    Chefen hemma tyckte att det var ganska bra för då slipper jag försvinna iväg så fort det dra i knutarna. Det skall ju komma en knodd i februari…

• don_cavalli

Medlem
    10 januari, 2005 vid 13:56

Det blev 4.0-4.5-5.0
    Har planerat att komplitera med AMP 5.5 och 6.5 och en vector 98, men först blir det till att snåla ihop lite mer deniros! Man är ju inte gjord av pengar direkt! wink.gif

• rip

Medlem
    11 januari, 2005 vid 13:17

Ska du verkligen ha AMP 5.5? Jag har beställt ett 7.0 och din fundering på 6.5 är nog bra men jag skulle ju kört ett Force även till 5.5 om du kör vågor, alt. Boxer om det är lite mer freestyle (Kauli kör ju i och för sig vågor med det).
    Du verkar få en fin linje…

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 214 Wave Hybrid seglad

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.