Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 24 hours Portugal, part 1

• 24 hours Portugal, part 1

Publicerad av jesper-b på 2 juni, 2013 vid 21:11

Hörrni,
    Lite spontant flög jag ner till Portugal fredag eftermiddag. Har haft en helt fantastisk helg som jag börjat beskriva som hastigast på min blogg. De första 24 timmarna var helt grymma, helt crazy, omöjligt att beskriva allt och kanske inte ens önskvärt (?). Hur som helst fick jag låna windsurfingprylar av en riktigt snäll Peter G som bor i Estoril, och mellan all surf och alla andra helt knasiga tokigheter blev det riktigt fin vågsegling i går eftermiddag!

Kolla jeppe’s surf notes om ni vill veta en bråkdel av vad som hände de försa 12 timmarna. Jag ska fylla på med följande dygn både här och där, så fort jag får tid. Grejen är att det hela tiden händer nya tokigheter på detta korta men stora äventyr.

Hare,

JB

mag svarade 11 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • ola-h

Medlem
    2 juni, 2013 vid 21:42

Schysst! Ser fram emot resten av storyn.

• svennebanan

Medlem
    6 juni, 2013 vid 05:53

@Jesper B 711158 wrote:

deep male talk, bear, whine, foam

Djupt samtal med en väldigt hårig man (björn) och sen gnäll samt skum på det. Jag kan fan inte hålla mig, vad händer egentligen;-?

• jesper-b

Medlem
    6 juni, 2013 vid 22:01

OK, tillbaka i Svedala efter 6 sjuka dygn. så här utsurfad har jag aldrig varit förut. FULL ACTION 24/6. Inget skogspromenerande, plattvatten supande eller annat med pensiovarning.

Ska ta mig samman och skriva ihop fortsättningen innan historien bleknar eller alternativt börjar få sitt eget liv och bli ännu radikalare än den va… om den nu är möjligt.

Behöver dock jobba av lite, gå på lite skolavslutningar mm innan jag orkar med att få ner det i skrift. Bear skulle kanske egentligen vara beard, eller beer, eller? Gnället kanske skulle vara inte helt oansenliga mängder vin? Vet inte riktigt vad som hände med svengelskan där? Ännu en liten tvist på det hela.

/JB

Och om ni vågar: Skit i hjälmen, bara en enda lite gång. Kanske är det helt fantastiskt?

• mag

Medlem
    8 juni, 2013 vid 16:40

Jag slängde av mig hjälmen och plattvattensupade!
    Känn på den! Rad – sooo bad!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 24 hours Portugal, part 1

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.