Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 3 fina plankor!

  • styret

    Medlem
    2 september, 2005 vid 19:52

    är också lite kritisk till bara en 109a. med tanke på skillnaderna med den store och lille jokern i år. där jag tycker den lille är bäst. men det återstår ju att se, kan ju bli en lyckoträff. jag ska iofs ändå behålla min 103a.

  • hakman

    Medlem
    4 september, 2005 vid 12:45

    Chillin är monstruöst snygg, den ligger i särklass tilsammans med 05 jokern. Jag måste skaffa en chilli 04 109 L til nästa år

  • bergelin

    Medlem
    4 september, 2005 vid 15:20

    Tjena!

    Säger bara att jag personligen gillar att köra på mindre freestylebrädor. Helt rätt.. Chillin försvinner (syn!!!) och ersätts av “Guerilla” medan “Style Guerilla” också försvinner (skönt!!!).. Så det som består är alltså Guerilla ´06= Freestyle (Sjukt skön), Eliminator´06 = SuperX och Wave Guerilla´06..

    Tyckte att årets stora Joker var grymt oskön att köra.. på alla sätt. Däremot var den lilla helt ok, men chillin och tillexempel Starboard Free6 var enligt mig bättre.

    Saken är att jag gillar Mistral och vill gärna att de förbättrar sig, deras Beast är ju tillexempel en underbar vågbräda.. och deras flaggskepp. Plus att deras Joker -03 och -04 de enligt mig “bästa” freestylebrädorna DÅ..

    Personliga åsikter är underbara, eller hur!!! grin.gif

  • hakman

    Medlem
    4 september, 2005 vid 17:35

    Hej,
    Du menar att de ska slopa chillin? Intressant val i så fall. Då lär väl väntan inte bli lång innan de äldre (-04 hehe) modellerna krymper i pris på begagnatmarknaden…

  • bergelin

    Medlem
    4 september, 2005 vid 17:41

    Nej man kan ju hoppas att de sjunker lite i pris!.. Iof vet ju alla vilken fantastiskt bra bräda 99:an är så.. det kanske blir en klenod istället.. crazy.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 3 fina plankor!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.