Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › 3 nya trick..
-
3 nya trick..
Publicerad av mjersen på 4 mars, 2010 vid 15:13delar med mig av några av mina nya trick från resan.
jag vet gadget, ingen tweakpop men ändå..marcoolioAir
slimGeneralen (inte heelt godkänd)
och slimenöltack.o för o skryta lite till nailade jag även schtekaren och huvudaxlarknäotå. Men dom e inte offeciella än.
fotat av JohanW och Krigaren elcapitan nordstedt.
jonaish svarade 15 år, 1 månad sedan 9 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
sista var ju klart pheetast, vi 70talister uppskattar alltid en upponervänd ”Saturday Night Fever” move.
-
lätt marcoolioAir..
fråga till racz.. ska knäböjet vara en upprepande rörelse eller fast? fritt val?
-
JagkallasPiotrellerPete;600559 wrote:lätt marcoolioAir..
fråga till racz.. ska knäböjet vara en upprepande rörelse eller fast? fritt val?
du gör rörelsen endast engång med känsla, gärna bita dig i underläppen samtidigt. Sen tweaka ut allt du kan.. sen e det bara o peta i foten i stroppen igen, landa o åka vidare.
-
Utvecklade Robert Gustavssons sport ”Walling” till kite-världen, dock ej godkänt trick än… Hoppa med huvudet före in i närmsta byggnad.
-
mjersen;600576 wrote:du gör rörelsen endast engång med känsla, gärna bita dig i underläppen samtidigt. Sen tweaka ut allt du kan.. sen e det bara o peta i foten i stroppen igen, landa o åka vidare.
tack.
känns som marcoolioAir har stor utvecklingspotential också. han kommer få sjukt mycket stim pengar för åka pendeltåg låten efter denna sommaren pga detta -
gåsen;600643 wrote:Utvecklade Robert Gustavssons sport ”Walling” till kite-världen, dock ej godkänt trick än… Hoppa med huvudet före in i närmsta byggnad.
Ouch… was kis kite ok?
Logga in för att svara.