Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing -3 och sydlig kuling imorgon lördag.

• -3 och sydlig kuling imorgon lördag.

Publicerad av rasmus_w på 23 februari, 2007 vid 19:57

Enligt SMHI. Nån som funderar på Torö käringviken? I så fall är jag på, bara jag får låna en fena.

dude svarade 18 år sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • dude

Medlem
    23 februari, 2007 vid 22:54

Det är för mycket ostlig vind för kärringviken. Det är stenstranden på udden som gäller. Jag har inte kört på den här riktningen själv. Det känns som det blir lite mycket onshore för utsidan på stenstranden, men jag antar att det bara är att köra längre runt udden mot insidan för att få side.

…ärligt talat så tror jag det kan bli väl kallt med minusgraderna som vi har. SSO kommer dessutom från inlandet i Europa vilket inte betyder väldigt mycket varmare luft, tror SV som lågtrycken från Atlanten brukar dra in med ger varmare luft.

Imorn blir det i alla fall lite långskidåkning eller några timmar i Hammarbybacken. Synd att big-jumpet har stängt för att det ska bli någon freestyle-cup i början av nästa vecka…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing -3 och sydlig kuling imorgon lördag.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.