Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › 3 timmar kvar!
-
3 timmar kvar!
Publicerad av hbgkitare på 5 december, 2009 vid 11:153 timmar kvar tills jag skall stå framför prästen i kyrkan och då är det skönt med lite lungnande Steffo.
bizonoxe svarade 15 år, 5 månader sedan 11 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Hbgkitare;591145 wrote:3 timmar kvar tills jag skall stå framför prästen i kyrkan och då är det skönt med lite lungnande Steffo.
Grattis och lycka till!!
Antar att bröllopsresan är planerad till ett schysst kiteställe:wink:. Synd att ni inte ska med till Zanzibar men ni är ursäktade den här gången…. -
Grattis å lycka till! Nu är det slut på surfandet för din del då.. Nu behöver hon inte vara snäll å släppa iväg dig längre.
-
Visste inte det var prästen som gav en fängelsestraff nu för tiden… Jaja..
-
Ja grattis på dig.Och tack för i går .
Och tack för all tid vi haft på vattnet , kommer sakna dig … -
Vogon Jeltz;591231 wrote:Ja grattis på dig.Och tack för i går .
Och tack för all tid vi haft på vattnet , kommer sakna dig …Ha ha jag håller med :santa:
-
Nu är man en gift och lycklig kitesurfare som just nu njuter med lite spa på Ystad Saltsjöbaden. Tack för igår, en riktigt bra fest blev det även om Larssa blev fullast!
-
Larssa är alltid fullast!! Typiskt att han ska förstöra alla trevliga tillställningar med sin attityd;)
-
Hbgkitare;591270 wrote:Nu är man en gift och lycklig kitesurfare som just nu njuter med lite spa på Ystad Saltsjöbaden. Tack för igår, en riktigt bra fest blev det även om Larssa blev fullast!
Grattis och välkommen till vackra Ystad!
-
Grattis!
Som tur är finns det ett surf-liv även efter kyrkbesök. 1½ år för mig nu och still going surfing
-
Framför prästen?? tänk om han ser att den inte är: http://open.spotify.com/track/6s3KvHpw2ZLpql1H3Jewec
Logga in för att svara.