• joth

Medlem
    17 augusti, 2006 vid 11:49

Klang, rädd du??? det tror jag inte på 😉

Jag hittade en trevlig betong/plåt ja vad det nu var sak (tänk om det var en mina 😮 ) rätt långt ut mitt för det vita huset med platt tak. Låg 15cm under ytan en bit innanför reven. Blev en fin lufttur men fenan höll som tur var, får bara slipa lite på den. Ett helt hav att välja på och så väljer den att ligga precis under min bräda… typiskt. Borde ha med en lina och upplåsbar boj när man surfar så man kan varna andra. Nån som har tips på en riktigt billig sådan lösning får gärna komma med den. Räcker att det håller en sesong eller så.

• klang

Medlem
    17 augusti, 2006 vid 12:21

Man kan använda Åsens mjölkpaket som boj, tror det håller tät. Man kan till och med limma lite i korken så blir det optimalt.

Om du ska ut och leta sten så ställer jag inte upp med min bräda ;-), men jag kan fixa lina och boj…

/Klang

• joth

Medlem
    17 augusti, 2006 vid 12:53

Nja, inte direkt leta men om man hade en upplåsbar boj med sig så kunda man märka ut stället nästa gång man träffar på stenen. Bara och blåsa upp där ute och binda fast.

Tex en sådan där pryl som barn har på armarna för att flyta.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.