Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › 32 gig usb minnen, bestall har!
-
32 gig usb minnen, bestall har!
Publicerad av wiken på 22 augusti, 2007 vid 06:17hej. jag e i peking nu. ni som vill ha 32 gig usb minnen skriv det her. det e fungerande kopior. pyttesma e dom. jag vill ha 500 kr per st. Bestell her po forumet sa koper jag at er och sa kan ni hemta dom i Lund eller habo vid tillfelle. kan iofs oxo posta, ni betalar frakt.ni far givetvis checka dom po datorn innan ni far dom. ha det bra tjena! skriv innan lordag!
wiken svarade 17 år, 6 månader sedan 17 Medlemmar · 25 Svar -
25 Svar
-
har du kollat att det verkligen är 32 gig? har hört om en hel del mygel med det där… funkar det så är det ju grymt!
-
jag är i Lissabon nu. Här har de apbilligt hasch. För 500 spänn så får ni en skitstor bit. Säg bara till så tar jag med mig. Ni får hämta hemma hos mig eller så lägger jag det i mitt Shurguardförråd ifall polisen ordnar långtidsboende åt mig.
-
-
Jag tar 4 st om du kan lägga ut för så många. Faaaan vad smidigt!
-
Man har usb-minnet till att komma ihåg att ta med alla grejer från spoten. Nej? Vad gör då inlägget här? Är man inne en gång per vecka är det ju skönt att slippa läsa 1000 skittrådar för att hitta de 5 som faktiskt har med draksurfning att göra.
-
Dublett
Nu ska vi se hur många spån som tar stavningen i förra inlägget på allvar -
jag kollar po en dator her innan jag for dom, om nogra inte funkar sa e det min forlust. de flesta visade 31, 1 gig lr nott i egenskaper. ni som hemtar i lund kan checka dom po min dator innan ni tar dom. och om hash inlegget va seriost sa hor av dig haha.
Logga in för att svara.