Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › 34,5 knop på Haga idag.
-
Det va en morronpigg kuling, tyvär alldeles för tidig för att vi skulle hinna med.
Jag ser nu att dom är duktiga på slalom i Österrike också
http://www.gps-speedsurfing.com/gps.asp?mnu=user&val=2857&uid=261
-
Ja det var synd att man inte fick prova att köra lite speed på Haga i den utlovade kulingen, den som aldrig dök upp. Den hade även behövts för att köra sjögräset mitt i tu. Jag, som tråkigt nog saknade sjögräsfena, kände mig ett tag som rena rama “hövändaren”. Får nog skaffa en sån där…
Trots detta var det roligt att träffa de mycket trevliga människorna på ÖWC. Man möts av en imponerande och välskött entusiasm kring hela speed/slalom grejen… och resultaten talar väl för sig självt.
Ett riktigt guldställe som jag hoppas på att få prova fullt ut med rätt vindförhållande i en snar framtid. En liten varning bara; lägg inte dina prylar för nära bräduthyrningen… de hyr tydligen ut alltDe svenska flaggorna poppar upp som poppkorn på rankinglistorna.
Det är bara att instämma i det landsomspännande suset… mer speed/slalom åt folket.Bappel
-
Du fattar väl skämt
Men å andra sidan snackas det mycket västkust alltid.
Men när det väl gäller så vinner vi på ostkusten alltid.
Även freestyle
ÖWC.
Vi bor där det blåser jämt
Logga in för att svara.