Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing 34,5 knop på Haga idag.

• tbsurf

Medlem
    2 augusti, 2005 vid 07:33

Det va en morronpigg kuling, tyvär alldeles för tidig för att vi skulle hinna med.

Jag ser nu att dom är duktiga på slalom i Österrike också

http://www.gps-speedsurfing.com/gps.asp?mnu=user&val=2857&uid=261

• forfun

Medlem
    2 augusti, 2005 vid 09:54

Ja det var synd att man inte fick prova att köra lite speed på Haga i den utlovade kulingen, den som aldrig dök upp. Den hade även behövts för att köra sjögräset mitt i tu. Jag, som tråkigt nog saknade sjögräsfena, kände mig ett tag som rena rama “hövändaren”. Får nog skaffa en sån där…

Trots detta var det roligt att träffa de mycket trevliga människorna på ÖWC. Man möts av en imponerande och välskött entusiasm kring hela speed/slalom grejen… och resultaten talar väl för sig självt.
    Ett riktigt guldställe som jag hoppas på att få prova fullt ut med rätt vindförhållande i en snar framtid. En liten varning bara; lägg inte dina prylar för nära bräduthyrningen… de hyr tydligen ut allt smirk.gif

De svenska flaggorna poppar upp som poppkorn på rankinglistorna.
    Det är bara att instämma i det landsomspännande suset… mer speed/slalom åt folket.

Bappel smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    2 augusti, 2005 vid 21:48

Du fattar väl skämt grin.gif
    Men å andra sidan snackas det mycket västkust alltid.
    Men när det väl gäller så vinner vi på ostkusten alltid.
    Även freestyle
    ÖWC.
    Vi bor där det blåser jämt grin.gif grin.gif grin.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing 34,5 knop på Haga idag.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.