Senaste nytt Forums Övriga Off Topic 3d bilder

• 3d bilder

Publicerad av lina på 25 mars, 2005 vid 21:30

hej! jag håller på med arbetsprover till designutbildningar. skulle behöva göra en modell i datorn, så autentisk som möjligt. har möjlighet att ladda hem program, frågan lyder:
    -vilket program föredrar ni?
    jag har kort tid på mig att sätta mig in i det, uppgiften ska vara inne 15 april.
    kan photoshop o alla de bildbehandlingsprogrammen etc men har aldrig jobbat med 3d. kommer det gå??
    tacksam för hjälp!

mrmille svarade 19 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • maccan

Medlem
    25 mars, 2005 vid 21:36

Har inte jättestor koll men Rhino3d (http://www.rhino3d.com/)
    ska vara bra och lite mindre / lättare att sätta sig in i jämfört med t.ex. Maya och 3d Studio Max. Kolla in de..

• gogga

Medlem
    25 mars, 2005 vid 21:44

Vi använde 3D Studio Max till vårat projekt arbete. Resultatet blir GRYMT bra,
    Tyckte inte det var jätte svårt att lära sig, men det är klart att det tar lite tid…(och det kanske du inte har)

Ja, förmodligen blev du inte klokare på detta svaret, men lycka till!

• patrikol

Medlem
    25 mars, 2005 vid 21:47

Hej Lina hoppas att allt är väl med dig! Mycket kiteande i vinter?
    Photoshop kan du glömma det är inte till för det.
    Prova det programet som föreslås här 3D Studio är väldigt komplext och inget du lär dig på kort tid. Lycka till med arbetet.
    Mvh Patrik

• lina

Medlem
    25 mars, 2005 vid 21:55

tack för snabba svar! Steffos invånare är oslagbara =0)
    mycket kärlek till er!
    provar ladda hem rhino tror jag.
    kite? vad är det???? kan man flyga med de dära???
    har inte varit ute sen början av februari. men slutar jobba, lämnar in hemtenta och skickar in arbetsprover i slutet av april, sen jävlar i havet vad mycket csn finansierad tid som skall brukas i vattnen kring vårt vackra land…
    härligt att få livet o glädjen tillbaka då!!! grin.gif
    så då ringer jag så drar vi ut, ska locka rasmus att köpa mig en bil åxå cool.gif

• patrikol

Medlem
    25 mars, 2005 vid 22:00

Gött smile.gif

• mrmille

Medlem
    28 mars, 2005 vid 16:25

http://www.discreet.com
    där kan du ta hem en trial på 3dsmax
    enkelt att komma igång i!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic 3d bilder

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.