Senaste nytt Forums Övriga Off Topic 3G Telefon?

• 3G Telefon?

Publicerad av patrikol på 22 november, 2004 vid 18:16

3G Telefon?
    Min grabb stod och pratde med en kompis när det plötsligt small till i en Trafikskylt något studsade bort cirka 50 meter och landade mitt på ett övergångsställe!

Då hör dom någon vråla “Aldrig mer 3G telefon!”

Hans flickvänn kom efter tio minuter och hämtade telefonen som låg kvar på gatan.

Jag som tänkte byta till 3G nästa gång!

Täckning verkar inte vara helt utbyggd ännu alltså! grin.gif grin.gif

luuddee svarade 20 år, 1 månad sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • walle

Medlem
    24 november, 2004 vid 04:37

grin.gif

• kaiser

Medlem
    27 november, 2004 vid 16:44

enligt rykten ska det vara hyfsad täckning om man klättrar högst upp i en mast.

• niklas82

Medlem
    28 november, 2004 vid 21:00

skitsnack.. dom gamla 3g telefonerna som bara var beroende av 3g sög .. men dom nya funkar hur bra som helst.. har redan två hahahaha

• patrikol

Medlem
    28 november, 2004 vid 22:41

Ärligt så funkar det numera alltså? Funderar på att klämma en sådan nästa gång. smile.gif

• egon

Medlem
    1 december, 2004 vid 15:00

Har alltid lyckats ringa. Dock får man starta om telefonen ibland å det händer fortfarande att samtal bryts. Även om man bara håller sig i stockholm. Dom fixar inte riktigt att växla mellan 3 olika nät.
    Har även fått skumma grejor på fakturan, tex nedladdning av data för 100 kr. Men det är fel på fakturan får man till svar å det dras på nästa faktura.
    Men det är billigt och en telefon på köpet.
    Man får inte vara så känslig bara…….

• rex_milvus

Medlem
    1 december, 2004 vid 21:58

Vilken lur har du, Egon?

• egon

Medlem
    2 december, 2004 vid 21:04

LG 8110, “liten” för att vara 3G, batteriet räcker 2 dagar

• luuddee

Medlem
    2 december, 2004 vid 23:23

jag gillar min som fan faksitk.. min nec e616 sög som faen.. men min nya lg e hur bra som helst mycket bättre täckning än vad jag ahde med comviq innan osså..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic 3G Telefon?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.