Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing 40 knop nästa år?

• getwet

Medlem
    2 januari, 2006 vid 22:45
    surfan wrote:
    de e en fransman om ja får be

Visst fan det var det ja, kan vi använda den som rundningsmärke på andra sidan vid TT tror du:wink: 😉

Fan va kul det att få klicka in lite gubbar igen…..som jag har svurit och det räckte med att TBsurf ringde och sa tryck där och där o klicka där, o vips hadde jag gubbar igen!

Åh nu vill jag surfa….sjuk som bara den på det nu och så vill jag träffa alla mina speedpolers!!!!

• jester

Medlem
    2 januari, 2006 vid 22:54

Vi får hoppas att våren kommer tidigt i år… Abstinensen är stor…

• getwet

Medlem
    11 januari, 2006 vid 08:11
    Jester wrote:
    Vi får hoppas att våren kommer tidigt i år… Abstinensen är stor…

Har ni vår idag Jester??? Tycker jag kan skönja den här. Inte alls sugen….närå!

• jester

Medlem
    11 januari, 2006 vid 09:08
    getwet wrote:
    Har ni vår idag Jester??? Tycker jag kan skönja den här. Inte alls sugen….närå!

Japp. Nu har nästan all eländig snö regnat bort! Nu finns det hopp om livet igen…

• stang

Medlem
    11 januari, 2006 vid 11:36

Det är inte snön jag ser som problemet, utan det där våta/kalla/hala som ligger ivägen om man försöker sjösätta brädan 🙁

• jester

Medlem
    11 januari, 2006 vid 11:58

Det är inte snön jag ser som problemet, utan det där våta/kalla/hala som ligger ivägen om man försöker sjösätta brädan

Inga sådana problem heller

• sode

Medlem
    11 januari, 2006 vid 12:05

…d*rn… jag tror jag måste skaffa mig en torrdräkt så att jag också kan var med och leka på “vintern”… man får väl kryssa runt i hamnen mellan Finlandsfärjorna helt enkelt… 😉

…skulel bli väldigt förvånad om jag skulle få sällskap…

• stang

Medlem
    11 januari, 2006 vid 12:11
    Jester wrote:
    Inga sådana problem heller

Mummel… här har vi en halvmeter snö och isen ligger envist ivägen och vägrar flytta på sig!

• getwet

Medlem
    11 januari, 2006 vid 14:09
    Stang wrote:
    Det är inte snön jag ser som problemet, utan det där våta/kalla/hala som ligger ivägen om man försöker sjösätta brädan 🙁

Deppa inte Stang, det är iaf väldigt platt..:crazy:

• swe131

Medlem
    11 januari, 2006 vid 14:46

40 knop ? Kanske, om bara vårt nya secret spot (kanalen) levererar och jag får mina nya speed prylar.

Vid tidpunkten för bilden var det lågvatten som syns på stenarna.

+35 ska i alla fall vara möjligt.

// Dala //

• Knatte

Gäst
    11 januari, 2006 vid 15:10
    SWE131 wrote:
    40 knop ? Kanske, om bara vårt nya secret spot (kanalen) levererar och jag får mina nya speed prylar.

// Dala //

Var är detta?? Vilka vindriktningar skall det vara?? Inte mycket slarvmarginal om man får kastfall eller andra problem:wink:

• stang

Medlem
    11 januari, 2006 vid 15:58
    getwet wrote:
    Deppa inte Stang, det är iaf väldigt platt..:crazy:

Det är ju sant hehehe…
    Fast det blir jag faktiskt lite deppig av!! pga att jag har varit för slö för att bygga klart min “Isbräda”

• stang

Medlem
    11 januari, 2006 vid 16:00
    SWE131 wrote:
    // Dala //

Oooo den speed rakan ser ju GRYM ut men lite smal, fan tänk vad som skulle hända om man vinglade till!!!

• globalrider

Medlem
    11 januari, 2006 vid 16:18

Speed rekordet kommer under nästa år att tas över av kitesurfing.
    Redan nu finns det amatörer som toppar på 44knop med kite och medel 42knop på 500m …

bara så ni vet 😉

• getwet

Medlem
    11 januari, 2006 vid 20:38
    SWE131 wrote:

// Dala //

Oppsan…….möjligtvis i närheten av dina hemmavatten eller?
    Det där måste bara testas……..:cool:

Sida 4 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing 40 knop nästa år?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.