Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › 40 knop nästa år?
-
surfan wrote:de e en fransman om ja får be
Visst fan det var det ja, kan vi använda den som rundningsmärke på andra sidan vid TT tror du:wink: 😉
Fan va kul det att få klicka in lite gubbar igen…..som jag har svurit och det räckte med att TBsurf ringde och sa tryck där och där o klicka där, o vips hadde jag gubbar igen!
Åh nu vill jag surfa….sjuk som bara den på det nu och så vill jag träffa alla mina speedpolers!!!!
-
Vi får hoppas att våren kommer tidigt i år… Abstinensen är stor…
-
Jester wrote:Vi får hoppas att våren kommer tidigt i år… Abstinensen är stor…
Har ni vår idag Jester??? Tycker jag kan skönja den här. Inte alls sugen….närå!
-
getwet wrote:Har ni vår idag Jester??? Tycker jag kan skönja den här. Inte alls sugen….närå!
Japp. Nu har nästan all eländig snö regnat bort! Nu finns det hopp om livet igen…
-
Det är inte snön jag ser som problemet, utan det där våta/kalla/hala som ligger ivägen om man försöker sjösätta brädan 🙁
-
Det är inte snön jag ser som problemet, utan det där våta/kalla/hala som ligger ivägen om man försöker sjösätta brädan
Inga sådana problem heller
-
…d*rn… jag tror jag måste skaffa mig en torrdräkt så att jag också kan var med och leka på “vintern”… man får väl kryssa runt i hamnen mellan Finlandsfärjorna helt enkelt… 😉
…skulel bli väldigt förvånad om jag skulle få sällskap…
-
Jester wrote:Inga sådana problem heller
Mummel… här har vi en halvmeter snö och isen ligger envist ivägen och vägrar flytta på sig!
-
Stang wrote:Det är inte snön jag ser som problemet, utan det där våta/kalla/hala som ligger ivägen om man försöker sjösätta brädan 🙁
Deppa inte Stang, det är iaf väldigt platt..:crazy:
-
40 knop ? Kanske, om bara vårt nya secret spot (kanalen) levererar och jag får mina nya speed prylar.
Vid tidpunkten för bilden var det lågvatten som syns på stenarna.
+35 ska i alla fall vara möjligt.
// Dala //
-
Knatte
Gäst11 januari, 2006 vid 15:10SWE131 wrote:40 knop ? Kanske, om bara vårt nya secret spot (kanalen) levererar och jag får mina nya speed prylar.Vid tidpunkten för bilden var det lågvatten som syns på stenarna.
// Dala //
Var är detta?? Vilka vindriktningar skall det vara?? Inte mycket slarvmarginal om man får kastfall eller andra problem:wink:
-
getwet wrote:Deppa inte Stang, det är iaf väldigt platt..:crazy:
Det är ju sant hehehe…
Fast det blir jag faktiskt lite deppig av!! pga att jag har varit för slö för att bygga klart min “Isbräda” -
SWE131 wrote:40 knop ? Kanske, om bara vårt nya secret spot (kanalen) levererar och jag får mina nya speed prylar.
// Dala //Oooo den speed rakan ser ju GRYM ut men lite smal, fan tänk vad som skulle hända om man vinglade till!!!
-
Speed rekordet kommer under nästa år att tas över av kitesurfing.
Redan nu finns det amatörer som toppar på 44knop med kite och medel 42knop på 500m …bara så ni vet 😉
-
SWE131 wrote:40 knop ? Kanske, om bara vårt nya secret spot (kanalen) levererar och jag får mina nya speed prylar.
Vid tidpunkten för bilden var det lågvatten som syns på stenarna.
// Dala //
Oppsan…….möjligtvis i närheten av dina hemmavatten eller?
Det där måste bara testas……..:cool:
Logga in för att svara.