Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › 40 knots i TT
-
Gaaaaalen is! Är det inte dags att ni börjar köra “Ice-Speed” i TT? Ni borde kunna bräcka 50 knop…
-
Nu menade jag på nån form av “is-planka”. Så om båtarna hade runt 60 knop så borde en galen is-surfare nå upp till 50 knop… Nån måste väl kunna knuffa ner Dirk från toppen…
-
Du slänger ihop en planka rätt snabbt själv (typ 3-4 dagar). Eller så kollar du här: http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?89941-k%F6p-o-s%E4lj&p=706051#post706051
Både “Mården” o jag har var sin planka till salu, Slå till nu o ta över tronen redan i år:)? “Mackee” är ju snart klar med sitt egna bygge, skall du verkligen låta honom dominera fritt *haha*? -
-
Var och tittade på LBJ, mycket imponerad. Pratatde också med SM-vinnaren i DN-jakt, (dom hade tävling i TT i helgen). Han sa att ni vindsurfare har det mycket enklare, eftersom vattnet är likadant varje gång…
Jag tänkte detsamma om hans sport. Isen är ju bara platt. Vindriktningen spelar ingen roll, lika platt ändå överallt.. -
han hade väl en koffert med 10 olika medar i för olika isar ?
då skulle du visat din fenväska (koffert) så kanske han tänkt om 🙂
och hur gick det för lbj idag ökade han något från igår ? -
Då vinden kom så hade den med sig horisontellt vatten som frös till is över hela ekipaget. Sedan kom snön… glasögon isade igen…
-
Skön utveckling i denna tråd. Kollade just Ditt första inlägg. Dags att döpa om rubriken och höja ribban…?
Logga in för att svara.