Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › 40,2 På Haga!!!!!!!!!!
-
@Speedjanne 395485 wrote:
Grattis!
Tror Marcus R hade 38.9 på GPs:en i TT
39,1 till och med om jag inte hörde fel. Stort grattis Markus och även till Marcus. Nu väntar vi med spänning på att alla laddar upp sina resultat efter dagens segling!
Själv lyckades jag också putsa på mina personbästa men det är ju en bit kvar till markus och marcus… 😉 -
Stort grattis till alla som seglade bra idag, själv går man ju här och tycker mest synd om sig själv…
-
Benke surfade i våran bay på 35,8, inte illa , MEN!! Så j…..a häftigt med att 40 vallen sprängdes. Ett stort grattis från Nyköping.
Vore kul att få läsa vad du hade för grejor utrustning?:tongue:
-
@”gammel” ippa 395509 wrote:
Benke surfade i våran bay på 35,8, inte illa , MEN!! Så j…..a häftigt med att 40 vallen sprängdes. Ett stort grattis från Nyköping.
Vore kul att få läsa vad du hade för grejor utrustning?:tongue:
Board : F2 SX XS
Sail : North Sails warp 2007 6.3
Fin : Deboichet Speed 28 -
Hittade äntligen rätt med trimmet idag, mer nedhal och 5kg innanför västen gjorde susen (borde nog haft i lite till :)), körde 6.7 utan problem i vindar där jag normalt kör 5.6. Studsade runt lite shitbay (toppade 33.7 knop) och hann tyvärr inte testa marholmen pga släktträff, men speedjanne och övriga maffian borde ha lite tider att rapportera…?
Stort grattis till Marcus, på svenskt vatten dessutom!
-
Grattis Marcus!
Kul att gubbar av vår gamla sort kan så långt efter 80-talet!Är detta inte den högst noterade hastigheten för segelfarkost i svenska
farvatten någonsin?
Och borde det inte komma ut till TT (inte torkelstorrp utan tiddningarnas
telegrambyrå)?Stora 3skrovade schabrak får ju mycket täckning i tv när de harvar
runt sponsrade av konglomerat, så då bord väl en liten snabb surfare få
uppmärksamhet också -trots låg budget? -
@Markforce f.d. Markram 395591 wrote:
Grattis Marcus!
Kul att gubbar av vår gamla sort kan så långt efter 80-talet!Är detta inte den högst noterade hastigheten för segelfarkost i svenska
farvatten någonsin?
Och borde det inte komma ut till TT (inte torkelstorrp utan tiddningarnas
telegrambyrå)?Stora 3skrovade schabrak får ju mycket täckning i tv när de harvar
runt sponsrade av konglomerat, så då bord väl en liten snabb surfare få
uppmärksamhet också -trots låg budget?Jag har rappoterat in detta till TT
Samt till massmedia och TV
Även skickat in det till Smålandsseglarförbund
Vilket jag gör med alla resultat -
Knatte
Gäst9 juli, 2007 vid 06:34Bara stämma in i hyllningskören och säga grattis!!:tongue:
-
Grattis Mackan!! Oerhört stabila tider! Det mest imponerande är ju helt klart din average på 37.9 knop… Jösses…
Grattis även till Pugge!
Hälsningar från Jester och Faster.
-
@Jester 395648 wrote:
Grattis Mackan!! Oerhört stabila tider! Det mest imponerande är ju helt klart din average på 37.9 knop… Jösses…
Grattis även till Pugge!
Hälsningar från Jester och Faster.
Kan ni jaga reda på honom åt mig
Han skall ringa 0470-778827
Marie eller maria på smålandsnytt
0470-778827Sen häsla Robban att vad fan skulle han till GBG och segla om
Logga in för att svara.