-
5 metersvågor i Kategatt!?
Visste inte ens att det var teoretiskt möjligt.
Var kör ni på fredag? Dogge?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › 5 metersvågor i Kategatt!?
Visste inte ens att det var teoretiskt möjligt.
Var kör ni på fredag? Dogge?
Jag funderar på Vilshärad
Blir det inte lite väl mycket onshore med SV 225° för både Vilshärad och Dogge?
Hittar vågorna in till Dalen?
De riktigt hårda kör väl side off i Hanstholm, 21+ m/s!
Blir nog Apelbapel för mig.
Mkt möjligt, jag har inte detaljkollat prognosen, såg bara syd till sydväst på SMHI . Hinner ändra sig innan det är dags. Sv kommer inte in i dalen .
Jag funderar på Vilshärad
Blir det inte lite väl mycket onshore med SV 225° för både Vilshärad och Dogge?
Hittar vågorna in till Dalen?De riktigt hårda kör väl side off i Hanstholm, 21+ m/s!
Blir nog Apelbapel för mig.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › 5 metersvågor i Kategatt!?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.