Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 50 knopsvallen kan vara spräckt

• imported_macts

Medlem
    21 september, 2008 vid 06:27

Det måste vara den uteblivna vinden som får alla på så dåligt humör just nu…varför gnälls det så mycket på kite just nu? Att en kitare (vilket denna tråd handlar om) är nära att spränga den magiska 50 knopsvallen är ju riktigt stort.
    fan vet vad det kommer att sluta när man har utvecklat riktiga speedgrejjer för kite. tycker det är grymt häftigt.

Jag har själv aldrig kitat, men om tiden fanns så skulle jag gärna lära mig. Tycker att det ser kul ut.

• kronaldo

Medlem
    21 september, 2008 vid 14:40

windsurf is the shit 😉

• staffomania

Medlem
    21 september, 2008 vid 15:24
    Surf Lord;501352 wrote:
    Och varför surfade du i närheten av en kitesurfare stupid.

Varför? Man var tvungen att kryssa ut och det vimlade av kitare längst in i viken. Var liksom omöjligt att inte åka nära någon. Dock verkade de flesta ha rätt bra kontroll på prylarna även om det inte känns som det när draken kommer ner på låg höjd.

• calle_b

Medlem
    21 september, 2008 vid 15:36

@simpa 501140 wrote:

men hur GAY är inte kite??

Vilken ofantligt korkad mening. Hur menar du egentligen?

Är det någon som har något klipp på försöket?

• goretex

Medlem
    21 september, 2008 vid 15:37
Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 50 knopsvallen kan vara spräckt

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.