Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Is & Snösurf › 53,47 knop
-
53,47 knop
Publicerad av badjanne på 24 februari, 2012 vid 12:44[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=NixkmV8d3lM”]Iceboard World Record GPS Speed.mpg – YouTube[/ame]
jr555se svarade 12 år, 8 månader sedan 8 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Badjanne, bara så Du vet – Den här filmen får vissa i det här forumet att må riktigt dåligt! Du får själv gissa vilka eller så får vi se vilka får börjar ta ansenliga mängder antidepressiva medel.
-
Trimmarn – Apoteket har öppet till 18.00 så Du hinner plocka ut medicinen!
-
Mården, ta din 3.0 och stick över nu!!! Måste ju visa var skåpet ska stå…. Fan vad cool din 3 medare verkar vara. Byggde också en egen isbräda, men jag glömde slipa om dom gamla långfärdsskridskoskenorna så det blev norra europas längsta fyrmedars spinout. Och nu kom ju våren, så det blir väl till att testa den nästa år igen :tongue:… Hoppas att vi ses på Haga snart!!
-
Jösses vad dom kör! Man kanske skulle tejpa upp såna där tell tales i seglet… Tror de e dom som gör’e! 😉
-
haha.. helt otroligt va det går. skulle lätt få byta kalsonger efter en sån repa.(skulle iofs inte komma i närheten av den hastigheten hoppas jag)
skoj o få vobbel eller spinout eller nåt.shiit.
Tror tell tails o smalt mellan medarna är grejen! ut å visa dem nu!är det en riktig heli eller rc eller annat som filmar på slutet förresten, nån som vet?
-johan
-
Jag tror det är kamera på masten. I hans andra filmer kör han med det fast nedåtvänd oftast.
-
ja så måste det vara.. tyckte det var så mkt högre upp än de andra surfarnas master men det är nog en illusion
Logga in för att svara.