Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing 550 mast efterlyses, samt fena

Taggad: 

• 550 mast efterlyses, samt fena

Publicerad av anonym-anvandare på 13 april, 2004 vid 14:16

Har sålt min gamla bräda och rigg. Väntar på nya GT-master från US. Ser ut att bli en vecka eller två mellan leveranserna… saknar däför en 550 mast och bra 2a-fena. Har någon en (i 1a hand) Gulftech 550 mast, (i andra hand) en Gastra 550 mast, eller (i 3e hand) en Fiberspar 550 mast. Även 520 av intresse. Jag köper eller lånar!!

Har även sålt min fina “reservfena”. Har någon något vettigt till salu? Kör på en 70 cm Deb R13 medium och skulle självfallet kunna tänka mig en likadan i reserv men även annat av intresse.

Jesper B
    jesper.blomberg@hhs.se
    08-736 94 72
    08-716 90 16
    0733 16 90 00 (idag glömd hemma)

swe-16 svarade 20 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • swe-16

Medlem
    14 april, 2004 vid 22:00

tja jeppe!
    har en fs 550 med en liten, liten spricka i toppdelens nedre del. Lagar du den får du låna masten gratis smile.gif
    mvh
    Per

• anonym-anvandare

Medlem
    15 april, 2004 vid 07:48

Kalassnällt! Har dock redan fått låna en av en annan snäll formulaseglare vid namn Jona.

Däremot: Eftersom du håller på och gubbar till dig fullständigt (då tänker jag “från formula till express” snarare än barn) kanske du kan låta mig köpa din favofena?

Jesper

• swe-16

Medlem
    15 april, 2004 vid 21:35

ånä…så gubbig blir jag aldrig…den kan va bra o ha när jag ä me på mellansvenska i höst smile.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing 550 mast efterlyses, samt fena

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.