• jester

Medlem
    30 oktober, 2009 vid 09:03

Jösses… helt enkelt löjligt snabbt! Och om det nu stämmer, så är det första average över 100 km/h dessutom.

• haze

Medlem
    30 oktober, 2009 vid 09:30

Så då var vi snabbast igen 😉

• johanoeberg

Medlem
    30 oktober, 2009 vid 09:59

Geezez. 61.7 knop! Får hoppas att ratificieringen går bra då.

• larry

Medlem
    30 oktober, 2009 vid 10:08

Cool. Hoppas rekordet är giltigt.

• tbsurf

Medlem
    30 oktober, 2009 vid 13:29
    Haze;585920 wrote:
    Så då var vi snabbast igen 😉

Såg på gps-kitesurfing att det är flera svenskar som regelbundet postar helt sjukt snabba tider. Finns det något forum där dessa herrar skriver så man kan hänga med lite och få saklig info om bedrifterna som görs?

• tobhed

Medlem
    30 oktober, 2009 vid 14:13

Trodde aldrig att jag skulle få se dig posta nyheter som rör kite Janne….

• marden

Medlem
    30 oktober, 2009 vid 14:44
    tbsurf;585964 wrote:
    Såg på gps-kitesurfing att det är flera svenskar som regelbundet postar helt sjukt snabba tider. Finns det något forum där dessa herrar skriver så man kan hänga med lite och få saklig info om bedrifterna som görs?

ja se på tusan http://www.gps-kitesurfing.com/default.aspx?mnu=user&val=658&uid=177
    45 nästan i snitt
    är landskrona någe bra ställe för oss?

hur känns det att hala upp 9-10m2 i 25m/s tro?

• badjanne

Medlem
    30 oktober, 2009 vid 14:53
    tobhed;585971 wrote:
    Trodde aldrig att jag skulle få se dig posta nyheter som rör kite Janne….

Ser det som en utmaning. Annars e de som vanligt….. hi,hi

• marden

Medlem
    30 oktober, 2009 vid 20:48
  • jester

Medlem
    30 oktober, 2009 vid 22:37

Fil från sessionen finns även på samma länk. Märkligt nog har dom sparat ner en GPX fil, trots att en GT31 används… Märkligt… Hmmm.. Ser iofs ut som om GPSen varit avstängd, så dom har slagit ihop två filer. Och valt fel filformat, bara.

• jester

Medlem
    30 oktober, 2009 vid 22:57

Nej.. Det är två identiska tider. Så korrekt average skall vara “bara” 56.01 knop.. 🙂

• Knatte

Gäst
    31 oktober, 2009 vid 09:50

Fy faan.. Det var ju helt jävla galet måste jag säga:blush: Inte avundsjuk på de som kitade där. Är det för grunt vatten för att vindsurfa där??

• carl-r

Medlem
    31 oktober, 2009 vid 14:20

Jag tror inte det. Det finns filmer på youtube där Dunkerbeck seglar i Luderitz 2008.

• p-malmkvist

Medlem
    31 oktober, 2009 vid 14:50
    Carl R;586091 wrote:
    Jag tror inte det. Det finns filmer på youtube där Dunkerbeck seglar i Luderitz 2008.

Kitarna slickar stranden 0-10 cm djupt, windsurfarna måste segla längre ut..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.