Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing 5’8" x 19 3/4" x 2 1/4" strapless kärlek

• falle

Medlem
    26 november, 2009 vid 10:23

Bilder på vita pads är på väg till din mail!

Falle
    http://www.fahlensurf.se

• kitelife

Medlem
    28 november, 2009 vid 12:08

Är oxå på jakt efter en pad till surfbräda…

Falle; vill du posta en bild på den helvita du hade, har du till framfoten oxå?
    MårtenT; har du något lämpligt att erbjuda?

• martent

Medlem
    28 november, 2009 vid 20:16

Jag har en vit fram pad om någon vill ha! Den bakre har jag satt på en bräda!

• kitelife

Medlem
    28 november, 2009 vid 20:46
    MårtenT;590440 wrote:
    Jag har en vit fram pad om någon vill ha! Den bakre har jag satt på en bräda!

Gött spara den till mig…

Tänkte åka förbi affären när det blir vind för ängelholm nästa gång, tror du det går att få fram en bak oxå i sinom tid? roligare om dom e samma…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing 5’8" x 19 3/4" x 2 1/4" strapless kärlek

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.