Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing 5:e lina på Cabrinha från 2003

• 5:e lina på Cabrinha från 2003

Publicerad av surfmc på 7 mars, 2005 vid 18:01

Hej !

Är det någon som har erfarenhet av att montera en 5:e lina på en cabrinha från 2003, är det möjligt?
    Vad är kostnaden för att göra det? Fixar man det själv eller?

tacksam för svar

surfmc svarade 20 år, 1 månad sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • pepa

Medlem
    7 mars, 2005 vid 18:18

Den bästa femte linan är den som ligger kvar på stranden när man är ute och 2/4-linorskajtar.

• brickan

Medlem
    7 mars, 2005 vid 18:19

Du har snöat in på Cabrinha fråga lite om Naish så får du en hel bok om tipps från patrikol han har koll på alla linor och extra super special lösningar.
    Själv är jag nöjd med min simkunnighet den kan man ha nytta av både när man kitar och badar smile.gif

• teda

Medlem
    7 mars, 2005 vid 18:26

finns fästen att fästa en 5:e i bakkant på dem .. hade det ett tag .. men de e ju bara kass, de är lätta att vattenstarta iaf .. utan lina ..

• george_jung

Medlem
    7 mars, 2005 vid 18:45

wööööööööööööörd

• surfmc

Medlem
    7 mars, 2005 vid 19:44

Svar till:

wööööööööööööörd

[/ QUOTE ]
    wwwwwwwhhhhhhhhaaaaaaaatttttt JEORG

• surfmc

Medlem
    7 mars, 2005 vid 19:46

Svar till:

Du har snöat in på Cabrinha fråga lite om Naish så får du en hel bok om tipps från patrikol han har koll på alla linor och extra super special lösningar.
    Själv är jag nöjd med min simkunnighet den kan man ha nytta av både när man kitar och badar smile.gif

[/ QUOTE ]

Jag kan bara bada inte simma

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing 5:e lina på Cabrinha från 2003

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.