Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › 5meters, daaaaamn!! Lillis!
-
5meters, daaaaamn!! Lillis!
Publicerad av langens_kite på 24 oktober, 2008 vid 19:43En riktigt tidig söndagsmorgon med varmkorv å kaffe mellan fiskebodarna 07 00
Någon som är sugen !umesimon svarade 16 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar -
4 Svar
-
@umesimon 511262 wrote:
Helt klart sugen!
Börja köra nu!
Hur har du det? Är allt bra i en annan dela av Svrige?
Blir nog Öringfiske med min son i Öreälven imorgon.
Mina knän är inte vad de borde vara, börja känna av höger också.
Ska göra ett titthål på onsdag men det är redan klart att det är ganska långt gången Artros,så vi får se.
Fick en hyfsag ganska byig dag, men helt ok,fina vågor men små.
Ha re -
@LANGENS_KITE 511271 wrote:
Börja köra nu!
Hur har du det? Är allt bra i en annan dela av Svrige?
Blir nog Öringfiske med min son i Öreälven imorgon.
Mina knän är inte vad de borde vara, börja känna av höger också.
Ska göra ett titthål på onsdag men det är redan klart att det är ganska långt gången Artros,så vi får se.
Fick en hyfsag ganska byig dag, men helt ok,fina vågor men små.
Ha reSMÅ?!
De LÄTT två meters cleana vågor dessutom, strax utanför ön vid solnedgången! Livsfarligt att åka för nära ön men fan vad fin det var! Det verkligen dånade som det gör utomalnds. Konstigt att ingen vågsurfar där, när de stora kommer bryter de verkligen fint och jag tror man skule lfå en lång ride! -
Jo tack här nere i södern är allt fint. Innan det blev förbud för havsöringsfiske drog jag en hel del feta på fluga.
Trist att dina knän totalt har havererat… Kanske skrapning och utsugning av slasken kan hjälpa lite.
Här nere har vi såklart rätt ofta utlands känsla på vågorna
Ni är såklart välkomna ner till playan…
Logga in för att svara.