Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › 6 svenskar på maui…
-
6 svenskar på maui…
Publicerad av matsb på 1 november, 2009 vid 21:22fösta veckan har varit go….:cool2:
trimmarn svarade 15 år, 4 månader sedan 10 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
MatsB;586313 wrote:http://torhamnsvanner.se/index.php?option=com_content&view=article&id=114:maui-09-foersta-veckan&catid=46:list&Itemid=98
fösta veckan har varit go….:cool2:
Nice/ Sounds like you are staying at the same place I stayed about 17 years ago (Dino’s?)
-
Ser riktigt gött ut ju, Glöm inte åka till la perous och bambuforrest om ni inte redan varit där.
-
Mycket fint! Hoppas det inte dröjer allt för länge innan man har möjlighet att åka dit!
-
fina foton!!!! hur e förhållandena? e de mycket folk? för choppigt? dyrt? haha…antagligen e de bara heeeelt underbart va? kan tänka mig at de är det bästa stället i världen!!! lägg in fler updates, kul o se kort!!!!
-
AxelH;586371 wrote:Ser riktigt gött ut ju, Glöm inte åka till la perous och bambuforrest om ni inte redan varit där.
Mors alex
Är det lämpligt för kids ?
Ser ut som om det är toppen för snorkling ..:-)Har du några andra tips om detta område , vore toppen…:wink:
tack för tipsen – vi googlar och kikar i lonelyplanet!
aloha
mats
-
Coolt, ser gärna mer från detta, keep it updated =)
Jag ska dit! nångång
-
erika;586469 wrote:fina foton!!!! hur e förhållandena? e de mycket folk? för choppigt? dyrt? haha…antagligen e de bara heeeelt underbart va? kan tänka mig at de är det bästa stället i världen!!! lägg in fler updates, kul o se kort!!!!
Lite trångt på vattnet är det nere vi ”lower kanaha” sen är det lite go puckelpist….:grin:
Mat är nog ganska dyrt! Kan verkligen rekommendera att fara över hit , börjar redan fundera på att komma över en tredje gång….:smile:
aloha
mats -
Sticker till Hawaii i veckan.
Vilket spot var bäst?
Kan man lämna 7an hemma? Tycker att gurun brukar vara ganska stabil kring 8-12m/s på Maui.
-
Lämna inte 7an hemma om du åker till Maui. När jag var där i mars/april så körde dom mest med 6-8. Jag var nybörjare då körde bara med 6an C-kite (05) shit vad avis jag blir på er som får vara där..
Logga in för att svara.