Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 7000 North-Sails WAVE´N STYLE SEMI-DRY 5,5/3

• surfen

Medlem
    27 oktober, 2002 vid 22:30

Har haft en sådan dräkt i flera år en perfekt dräkt att köra i smidig, mjuk lätt att ta på sig + att den är både limmad och sydd. Men att ta fram den nu när tempen i vattnet kryper ner under 5 grader är inte att rekommendera. Av egen erfarenhet så tycker jag att dom vita fälten på dräkten kyler mer än enkel neopren. Men min dräkt har blivit några år så dom nyare är nog varmare. Men hållbar har den varit.
    //Mr Speedo tongue.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    27 oktober, 2002 vid 22:47

köpte en sån dräkt förra året med 5/3, smidig och varm. Dock har skiten gått sönder i benändan, kan bero på dåligt handhavande men jag tycker att den borde hålla en säsong!

• swetiger

Medlem
    28 oktober, 2002 vid 13:27

Tack för era synpunkter. Jag blir lite tveksam, kanske det finns bättre dräkter. Men den har ju ett tilltalande pris.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 7000 North-Sails WAVE´N STYLE SEMI-DRY 5,5/3

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.