-
7000 North-Sails WAVE´N STYLE SEMI-DRY 5,5/3
Jag funderar på att köpa den i ämnesrutan nämnda dräkt. Någon som har någon erfarenhet?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › 7000 North-Sails WAVE´N STYLE SEMI-DRY 5,5/3
Jag funderar på att köpa den i ämnesrutan nämnda dräkt. Någon som har någon erfarenhet?
Har haft en sådan dräkt i flera år en perfekt dräkt att köra i smidig, mjuk lätt att ta på sig + att den är både limmad och sydd. Men att ta fram den nu när tempen i vattnet kryper ner under 5 grader är inte att rekommendera. Av egen erfarenhet så tycker jag att dom vita fälten på dräkten kyler mer än enkel neopren. Men min dräkt har blivit några år så dom nyare är nog varmare. Men hållbar har den varit.
//Mr Speedo
köpte en sån dräkt förra året med 5/3, smidig och varm. Dock har skiten gått sönder i benändan, kan bero på dåligt handhavande men jag tycker att den borde hålla en säsong!
Tack för era synpunkter. Jag blir lite tveksam, kanske det finns bättre dräkter. Men den har ju ett tilltalande pris.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › 7000 North-Sails WAVE´N STYLE SEMI-DRY 5,5/3
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.