• Publicerad av hood på 12 juli, 2004 vid 16:33

hej på er har nu haft en under bar vecka med mycket surf och intruducerat en tjej som är 22 år och en jättefanatiker, min fråga till er är om någon i götet har lust att spinna vidare med denna tjej eller tips om någon surfklubb? magdalena som hon heter bor i örgryte, all hjälp till denna tjej tackar jag för (hon har det i blodet ) hang loose!

hood svarade 20 år, 8 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • danneman

Medlem
    12 juli, 2004 vid 20:17
  • hstrom

Medlem
    12 juli, 2004 vid 20:32

Eller askim… där har Wallén surfcenter… alltid lite folk där… bra nybörjar förhållanden….
    O alltid trevligt med tjejer i viken…. grin.gif

• verado

Medlem
    12 juli, 2004 vid 20:35

Hur menar du med att spinna vidare? wink.gif Hon får gärna ta min MSN som är deebriz@hotmail.com iad wink.gif Prata surf med tjej är ju aldrig fel smile.gif

• kamaaina

Medlem
    13 juli, 2004 vid 04:14

Vill du dumpa hennen eller, var hon inget att ha? Spinna vidare låter som om det vore en bil….

• toka

Medlem
    13 juli, 2004 vid 05:58

Ja, säg åt henne att komma med i GWC! Vi har en tjejsektion med närmare 40 medlemmar nu. Under säsongen ordnar vi olika surfresor och träffas också regelbundet här i Göteborg. Se hemsidan för mer information, [url=”http://www.gwc.se.”]www.gwc.se.[/url] Gå in under -> sektioner ->damsektionen och läs mer!
    Du är varmt välkommen, Magdalena!

• hood

Medlem
    13 juli, 2004 vid 18:21

tusen tack, absolut inte men jag bor i trelleborg och hun i göteborg, lite långt om man vill satsa på windsurfingen, finns det grejor man kan låna som nybörjare där?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.