• tabi

Medlem
    22 oktober, 2004 vid 16:18

Be ola ta med den åt dig… på tåget! tongue.gif

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    22 oktober, 2004 vid 16:19

……………

• tabi

Medlem
    22 oktober, 2004 vid 16:27

Han e i sthlm nu, vi ska ut o röjja på stan imorrn!
    Men först ska vi se till så kan blir spolad på torö!!

DOH, han kör mina grejor! crazy.gif

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    22 oktober, 2004 vid 16:29

….

• ola_p

Medlem
    22 oktober, 2004 vid 19:43

Hade du vetat hur min 4.1 ser ut så hade du aldrig lånat ut dina grejer!!! grin.gif Den har smakat lite stenar i åsa… laugh.gif
    Morgondagen blir nog fin, vi skall nog kunna lura i dig hur man sätter vulcan!!

• tabi

Medlem
    22 oktober, 2004 vid 19:59

du vet vad du får då…. smile.gif

• ola_p

Medlem
    22 oktober, 2004 vid 20:06

Ofcourse! Hade varit grymt, mest orolig för att du är helt talanglös/att det kommer vara tokigt choppigt… Fan va länge sen det var jag tränade vulcan. Mest blivit spockträning med kass utdelning…

• tabi

Medlem
    22 oktober, 2004 vid 20:10

Dom kommer sitta som smäck när du står på en SUMO! cool.gif
    Imorrn kan min vulcano sitta oxå… då får du en pizza till lunch! cool.gif
    Ändrade planer, inflyttningsfest istället för krogen!

• ola_p

Medlem
    22 oktober, 2004 vid 20:15

Det funkar nog det med…
    Jorå, nog brukar jag sätta en å annan vulcan, men oftast faller man ju på en spock istället…

• styret

Medlem
    22 oktober, 2004 vid 21:19

tobbe. jag kommer och gör lidingö osäkert runt den 19:e är det lungt? kan inte ha grejerna med mej men en sväng till bromma lär du få bjussa på.

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    23 oktober, 2004 vid 11:13

..

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    23 oktober, 2004 vid 11:14

…………

• minken

Medlem
    23 oktober, 2004 vid 11:40

kan hjälpa till en bit på vägen kan ta brädan ner till jönköping om de kan vara något men då får du åka och hemta den mitt i natten när jag byter bil för att åka hem igen

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    23 oktober, 2004 vid 11:52

..

• minken

Medlem
    23 oktober, 2004 vid 12:07

ok kan säga att jag fick en bräda skickat från gbg till sthlm för några veckor sen med hägerstens åkeri (dom kör på linje mellan sthlm och gbg åt schenker) och de var inga problem att skicka den och dom ville ha 200 :- + lite fikabröd, men de var bara mellan terminal och terminal så prova att ringa dom, men packa brädan bra. lycka till thomas ps ring direkt till hägerstens åkeri och inte till schenker det diffar c:a 600-700 :- i frakt

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA