Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › 7m2 köpes
-
7m2 köpes
Publicerad av petting_4 på 24 augusti, 2009 vid 20:08Ska förmodligen ner till Varberg trakten till helgen o undrar om det finns någon vänlig själ som har en komplett någorlunda sjysst wake-freestyle-kite o kränga.
Under 5000kr.Mvh// Petter
virena svarade 15 år, 6 månader sedan 10 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Den där grymma draken på biltema du vet…….vi syr ihop några sånna 😉
-
Bra inisiativ!!;) men får nog förstärka linorna för dom pallar ju inga feta powerloopar:D
-
speak to Falle!! he has some storm kites for sale just now!!!
-
Jag har en Fuel 7m2 från 2008 i nyskick (bomen är inte uppackad). Ring 0701-510941 eller skicka ett PM om det finns intresse.
-
MarH;569904 wrote:Jag har en Fuel 7m2 från 2008 i nyskick (bomen är inte uppackad). Ring 0701-510941 eller skicka ett PM om det finns intresse.
Sugen på och sälja bara bommen? är det samma som till REV? hur bred är den?
-
KiteLife;569905 wrote:Sugen på och sälja bara bommen? är det samma som till REV? hur bred är den?
Allt är till salu till rätt pris 🙂
Den är en 17″ (minsta storleken) och det är samma bar som Rev men Fuel har 5:e lina och Rev har fetare frontlinor. Fuel har också en extra clamcleat monterad pga 5:e linan som går att skruva av.
-
MarH;569911 wrote:Allt är till salu till rätt pris 🙂
Den är en 17″ (minsta storleken) och det är samma bar som Rev men Fuel har 5:e lina och Rev har fetare frontlinor. Fuel har också en extra clamcleat monterad pga 5:e linan som går att skruva av.
kolla din privata medelanden… :cool2:
-
petting_4;569857 wrote:Ska förmodligen ner till Varberg trakten till helgen o undrar om det finns någon vänlig själ som har en komplett någorlunda sjysst wake-freestyle-kite o kränga.
Hej. Jag har en 3 månad gammal flexifoil Neutron 7m kite till salu om så önskas. Nyskick och använd endast 3ggr. Pris 4500kr (kite only)
Brukar vara i varberg om det blåser -
Har en Cult 7.5 2009 som inte är utläggad på köp o sälj än, bör passa perfekt på din beskrivning. Komplett och i nyskick. Maila eller pma för mer info.
EDIT: Nu utlagd: http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=24573
Billigare vid köp innan helgen 🙂 -
petting_4;569857 wrote:Ska förmodligen ner till Varberg trakten till helgen o undrar om det finns någon vänlig själ som har en komplett någorlunda sjysst wake-freestyle-kite o kränga.
Jag har en BEST Waroo 7:a 2009 och en Waroo 9:a 2008 + bom…du får allt ihop för 8 000 spänn/076-106 63 91
-
Komplett Prima donna 7m för ett par tusen.
Kolla med Ankii… -
Jag har en super fin Ozone 7a sport från 09 som jag skall sälja. Hör av dig i sådana fall, 0739929262
Logga in för att svara.