-
80kg och behöver ny bräda
Kör just nu på en North Defender 142 cm planka som jag ofta upplever att jag inte får något bra skär med, känns för stor helt enkelt. Kan en 133×39 Cabrinha Custom vara ett bra alternativ?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Kitesurfing 4 dummies › 80kg och behöver ny bräda
Kör just nu på en North Defender 142 cm planka som jag ofta upplever att jag inte får något bra skär med, känns för stor helt enkelt. Kan en 133×39 Cabrinha Custom vara ett bra alternativ?
Jag har en Nobile T5 137. Sjukt nöjd med den. Är fortfarande på lite nybörjar stadie men en instruktör prövade den för någon helg sedan när några kompisar körde kurs å han tyckte den var riktigt nice! Väger lika mkt som dig. Den är hyffsat bred med så planar fort å känns lättkörd. Men är har du lite koll tror jag du kanske lika gärna kan köra 134:an. Igentligen den längden jag blev rekomenderad men eftersom jag var helt färsk när jag köpte den så gick jag för modellen större. Lycka till
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Kitesurfing 4 dummies › 80kg och behöver ny bräda
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.