Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 85-liters freestyle wave

• 85-liters freestyle wave

Publicerad av dude på 6 september, 2008 vid 14:58

Vill slå ett slag för 85-liters freestyle waven genom att rekommendera en JP Freestyle Wave 84 från 2008 som finns att köpa i Danmark som jag prutat ner till 6000 dkr. Hittade den på ett av de danska forumens köp-o-sälj.

Den här är ändå för många den perfekta storleken som passar de flesta förhållandena från platvatten till vågor.

Mejla Michael Nexø på m.nexo@danfoss.com och hör med honom om han har den kvar och om priset även kan gälla dig.

För mig blev det en annan bräda men det skulle lika väl kunnat bli denna.

Hälsningar,
    Niklas

styret svarade 16 år, 2 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • dala-lama

Medlem
    6 september, 2008 vid 15:21

Så, Niklas vad blev det?
    Får man gissa på en Goya Fsw eller har du gått vilse i twinträsket;)

• dude

Medlem
    8 september, 2008 vid 15:56

Blev en Goya One 85 som du trodde. Den blir fin till tunna vågdagar på Torö och andra ställen runt omkring i Sverige. Hoppas ju också på Gotland nu till hösten 🙂

Den tidiga planingen är nog den största fördelen jämfört med twinsers, vilket kanske hjälper till att ge lite mer frekventa hopp och fler plock av vågor för mig. Extravolymen jämfört med min Acid74:a kommer göra underverk att underlätta seglingen i tunna förhållanden =)

• dala-lama

Medlem
    8 september, 2008 vid 18:30

Har redan kört min Fanatic Freewave 86 flera gånger på Torö, Gotland, apel och lejet mfl ställen och den funkar kalas för mej.
    Den kommer att sitta fint, har du även en större vågis eller pratar vi freesyle planka då ?

• s

Medlem
    8 september, 2008 vid 21:15

Ååååhhh!
    Min favoritbräda! Min FSW 85:a som Roberto Ricci shapat! Och som tur är har de inte ändrat nått inför 2009 (utom färgen) vilket jag gillar som fasen! (Nu ska nollåttan krängas till surftörstande).

Skulle jag bara få välja en bräda skulle det lätt bli en FSW 85!

/Staffan

• styret

Medlem
    9 september, 2008 vid 05:28

@S.. 498084 wrote:

Ååååhhh!
    Min favoritbräda! Min FSW 85:a som Roberto Ricci shapat! Och som tur är har de inte ändrat nått inför 2009 (utom färgen) vilket jag gillar som fasen! (Nu ska nollåttan krängas till surftörstande).

Skulle jag bara få välja en bräda skulle det lätt bli en FSW 85!

/Staffan

varför ska du byta om det ändå är exakt samma?

• endy

Medlem
    9 september, 2008 vid 06:36

Ohoh…..:D

• s

Medlem
    9 september, 2008 vid 09:49

@styret 498128 wrote:

varför ska du byta om det ändå är exakt samma?

Du vet ju varför – den är ju ny… :smirk: Varför fråga? 😀

/Staffan

• styret

Medlem
    9 september, 2008 vid 11:11

haha. ville bara höra dej säja det…

jag är på mitt allra provokativaste humör idag…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 85-liters freestyle wave

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.